Beantwoord

Surprise code niet ontvangen

• 6 april 2016
  • 8 reacties
  • 270 Bekeken

Na het opwaarderen eergisteren heb ik geen prepaid surprise code ontvangen
icon

Beste antwoord door Hajar 6 april 2016, 16:21

Hi Bellertjes,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je commerciele sms'jes stop had gezet. Hierdoor kun je geen PrePaid surprise code ontvangen. Ik heb ze weer voor je aangezet zodat je bij je volgende opwaardering weer een speelcode kunt ontvangen. Ik zie ook dat je gister mijn collega hebt gesproken en dat hij dit door heeft gezet naar de leverancier. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Waarschijnlijk zul je dan de code ontvangen van je laatste opwaardering.

Ik heb er in iedergeval voor gezorgd dat je ze vanaf nu wel kunt ontvangen. Is hiermee alles naar wens?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bellertjes,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je commerciele sms'jes stop had gezet. Hierdoor kun je geen PrePaid surprise code ontvangen. Ik heb ze weer voor je aangezet zodat je bij je volgende opwaardering weer een speelcode kunt ontvangen. Ik zie ook dat je gister mijn collega hebt gesproken en dat hij dit door heeft gezet naar de leverancier. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Waarschijnlijk zul je dan de code ontvangen van je laatste opwaardering.

Ik heb er in iedergeval voor gezorgd dat je ze vanaf nu wel kunt ontvangen. Is hiermee alles naar wens?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Aha dat is het! Bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +20
Aha dat is het! Bedankt voor de moeite!

Graag gedaan! :8 Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten!
Ik heb nog steeds een code ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bellertjes,

Heb je wel bericht gehad van onze leverancier? Mijn collega had dit namelijk doorgezet. Ik zie dat je nog niet hebt opgewaardeerd. Ik verwacht dat je bij je volgende opwaardering wel een PrePaid Surprise code zult ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn dan moet je dat ons gelijk laten weten.
Ik heb ook van de leverancier geen bericht gehad. Ik heb daarna niet nog eens opgewaardeerd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bellertjes,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels zou je een sms moeten hebben ontvangen met een nieuwe speelcode, jammer om te horen dat je die niet ontvangen hebt. Aangezien de opwaardering al een tijdje geleden is, heb ik uit coulance 2 euro beltegoed opgewaardeerd. Heb je toch een 'prijs' van PrePaid Surprise ontvangen! 😉 Hopelijk ben je blij met deze oplossing.

Aangezien mijn collega Hajar de vorige keer de commerciele sms'jes weer aan had gezet, zal het de volgende keer dat je opwaardeert wel goed moeten gaan met het ontvangen van een code. Mocht er toch iets misgaan, trek dan even aan de bel!
De 2 euro heb ik inmiddels gezien, waarvoor hartelijk dank. Hopelijk gaat het bij de volgende keer opwaarderen wel goed. Bedankt voor de moeite.

Reageer