Beantwoord

Surprise code niet ontvangen

• 2 november 2016
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Heb gisteren opgewaardeerd maar nog geen speel code ontvangen. Heb eerder bij elke opwaardering meegespeeld en nu krijg ik ineens geen code. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door David 4 november 2016, 13:30

Hoi Bambule,

Ik ben er gelijk even achteraan gegaan en het blijkt dat meer mensen hier last van hebben. Het wordt nu onderzocht waar het precies verkeerd gaat. Jouw codes komen in ieder geval spoedig jouw kant op, je hoeft dus niet lang te wachten tot je mee kunt doen. ;)

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bambule,

Ik begrijp natuurlijk dat je gewoon je PrePaid Surprise code wilt ontvangen! Gek dat je voorheen wel de code ontving en deze keer niet. Kun je eens naar deze pagina gaan en inloggen? In jouw My PrePaid Surprise account kun je bij jouw overzicht alle codes terugvinden. Een code is maximaal 7 dagen geldig, na die 7 dagen is de code niet meer zichtbaar. Ik zie dat je op 1/11 hebt opgewaardeerd, dus de code zou er nog moeten staan. Zie je jouw code daar nog tussen staan?

Mocht je de speelcode daar niet zien staan, laat het dan even weten. Dan ga ik kijken of ik een nieuwe code voor je kan opvragen en anders kijk ik naar een andere oplossing!
Hoi Thalina,
Ik heb op mijn prepaid surprise account gekeken maar er staat geen ongebruikte of openstaande speelcodes tussen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bambule,

Ik ben er gelijk even achteraan gegaan en het blijkt dat meer mensen hier last van hebben. Het wordt nu onderzocht waar het precies verkeerd gaat. Jouw codes komen in ieder geval spoedig jouw kant op, je hoeft dus niet lang te wachten tot je mee kunt doen. ;)

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer