Beantwoord

Surprise code niet ontvangen

• 10 mei 2017
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Waarom heb ik me code niet ontvangen ? Wel netjes betaald. Maar nog niet me code gekregen ?
icon

Beste antwoord door David 10 mei 2017, 15:36

Hey Mario,

Geen zorgen, die code komt jouw kant op, maar er zit wat vertraging op! Er is momenteel een storing met PrePaid Surprise waardoor de codes later verstuurd worden. Dit wordt spoedig opgelost, daar wordt hard aan gewerkt! :)

Voor verdere vragen verwijs ik je naar het algemene topic over deze storing. Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mario,

Geen zorgen, die code komt jouw kant op, maar er zit wat vertraging op! Er is momenteel een storing met PrePaid Surprise waardoor de codes later verstuurd worden. Dit wordt spoedig opgelost, daar wordt hard aan gewerkt! :)

Voor verdere vragen verwijs ik je naar het algemene topic over deze storing. Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen.
Reputatie 4
Hoi Mario,

Leuk dat je meespeelt met PrePaid Suprise!

Op dit moment is er een storing waardoor je de PrePaid Suprise smsjes een paar dagen later ontvangt. Onze excuses voor het ongemak! Onze IT-afdeling werkt nog heel hard een oplossing. Wij verwachten dat het probleem met de PrePaid Suprise sms eind deze week is opgelost. Je zult nog jouw sms'je ontvangen. Kijk in dit topic voor meer informatie.