Beantwoord

Surprise code niet ontvangen

• 22 november 2017
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 2
Beste mensen,

Ik heb mij in het verleden aangemeld voor spelen met surprise code.
Deze code heb ik een paar keer ontvangen, leuk om mee te doen.
Sinds kort ontvang ik de code nooit meer, ook niet als ik online opwaardeer bij t-mobile.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ? Opnieuw opvragen werkt ook niet.

Met vriendelijke groet,
Ad Kooiman
icon

Beste antwoord door Hajar 26 november 2017, 09:41

Hi Ad,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had voor commerciële sms. Hierdoor kon je geen PrePaid Surprise codes meer ontvangen. Ik heb de blokkade verwijderd dus bij je volgende opwaardering zul je wel een code ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ad,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had voor commerciële sms. Hierdoor kon je geen PrePaid Surprise codes meer ontvangen. Ik heb de blokkade verwijderd dus bij je volgende opwaardering zul je wel een code ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Reputatie 1
hier precies hetzelfde verhaal....
Geen SMS, en op de surprise site steeds "oeps... er ging iets fout, probeer het later opnieuw"
En dat is nu al dagen zo....
Reputatie 6
Badge +17
Hoi pgoderie,

Goed dat je dit aankaart bij ons. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

Allereerst zie ik dat er in de afgelopen dagen geen opwaardering heeft plaatsgevonden. Wanneer heb je voor het laatst opgewaardeerd? Je krijgt alleen een PrePaid Surprise sms wanneer je hebt opgewaardeerd.

Daarnaast zie ik dat je vannacht via My T-Mobile hebt aangegeven 'wel' weer sms'jes van ons te willen ontvangen. Mocht je in het verleden dus geen sms'jes van ons hebben ontvangen dan gebeurt dit in de toekomst wel!

Zou je ons, na een opwaardering, willen laten weten of alles nu naar behoren werkt? We zijn erg benieuwd naar je reactie. 🙂
Reputatie 1
Hi Issam,
Vreemd, de 29e nog opgewaardeerd (in ieder geval wel afgeschreven van m'n bankrekening)...
Verder vind ik het zeer vreemd en verwarrend dat als je "commerciële sms diensten" uitschakel ook geen smsjes van pre-paid saldo en surprise meer ontvang. Daar mogen ze dan wel eens voor waarschuwen...
Nog vreemder dat je na opwaarderen WEL wordt doorgestuurd naar de surprise pagina terwijl je GEEN sms krijg (en de code ook niet op 'n andere manier kan opvragen)...
Reputatie 6
Badge +17
Hoi pgoderie,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb met behulp van de informatie die je me in een privébericht stuurde een case aangemaakt voor de afdeling die hierover gaat. Zij gaan dit verder onderzoeken en voorzien jou van een terugkoppeling als het onderzoek is afgerond. Ik verwacht dat dit maximaal 5 werkdagen duurt!

Aangezien je nu de commerciële sms'jes weer toe hebt gestaan moet je in de toekomst gewoon de surprise sms'jes ontvangen. Zou je ons willen laten weten of dit inderdaad werkt? Anders moeten we hier natuurlijk ook een oplossing voor zoeken!

Reageer