Beantwoord

Surprise code niet ontvangen

• 6 april 2018
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Hoi, ik heb gisteren opgewaardeerd mar nog steeds geen code ontvangen.
icon

Beste antwoord door David 9 april 2018, 13:05

Hoi Mimieke,

Zo te zien heb je vrijdag mijn collega al gesproken over het probleem met de code van PrePaid Surprise! Het bleek dat je de SMS'jes die wij sturen geblokkeerd had en daar valt de code van PrePaid Surprise ook onder. Dat is dan ook de reden waarom er geen code was ontvangen bij jouw opwaardering.

Je kunt overigens ook een account aanmaken voor My Surprise, zodat je altijd jouw codes online terug kunt vinden. Mocht er dan onverhoopt een keer iets verkeerd gaan, dan kun je de code altijd nog daar vinden. 🙂

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mimieke,

Zo te zien heb je vrijdag mijn collega al gesproken over het probleem met de code van PrePaid Surprise! Het bleek dat je de SMS'jes die wij sturen geblokkeerd had en daar valt de code van PrePaid Surprise ook onder. Dat is dan ook de reden waarom er geen code was ontvangen bij jouw opwaardering.

Je kunt overigens ook een account aanmaken voor My Surprise, zodat je altijd jouw codes online terug kunt vinden. Mocht er dan onverhoopt een keer iets verkeerd gaan, dan kun je de code altijd nog daar vinden. 🙂

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Excuses dat ik per ongeluk 2x een bericht heb gepost. Ik was mijn eerste bericht kwijt...

Ik heb inderdaad telefonisch contact gehad (waar ik voor moest betalen overigens. Dit had ik niet verwacht van een klantenservice, maar dat terzijde.) Ik heb niks ‘uit’ gezet. Blijkbaar stond de sms service al uit.
Ik heb diverse keren geprobeerd een account aan te maken, maar dat is me nu net eindelijk gelukt. Had blijkbaar ook te maken met dat de sms service uit stond.
Ik ben benieuwd of ik nu wel een code krijg als ik ga opwaarderen. Ik zal het even testen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mimieke,

Geeft niks, kan gebeuren!

Voor het bellen van onze klantenservice worden de normale belkosten in rekening gebracht, net als je naar een ander mobiel nummer in Nederland zou bellen. Uiteraard kun je altijd op onze andere kanalen terecht (bijvoorbeeld deze Community!) om al je vragen te stellen. Wij zullen altijd voor je klaarstaan om je met al je vragen te helpen.

Fijn dat het nu gelukt is met het aanmaken van een account! Ik ga er vanuit dat nu alles helemaal in orde is, maar nogmaals: heb je meer vragen, stel ze dan gerust hier. 😃

Reageer