Beantwoord

Surprise code niet ontvangen, gebeld naar klantenservice nog steeds niks ontvangen

• 12 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 625 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Klantenservice gebeld na in totaal 1,5 uur in de wacht wordt er opgehangen.
Echt 1,5uur van mij leven kwijt maar WTF (het lijkt gewoon op een outsourcing bedrijf die klantenservice opneemt). Sinds mei 2019 geen surprise meer ontvangen.
Telefonisch contact genomen kreeg eerst een vaag verhaal dat er in een pool blablabla, maar goed in goodwill EUR5 gekregen en dan zou het worden opgelost ik heb al 4 opwaarderingen gedaan en niks ontvangen. Klantenservice is echt echt slecht en ook (beetje onbeschoft) gewoon roekeloos met je praten en niet luisteren en gewoon weer in de wacht gezet. Ik moet steeds weer mijn gegevens doorgeven en dan weer in een lange wacht gezet, zo lang dat ik gewoon naar het begin menu wordt terug gestuurd. Dit kan echt niet, ik ga sowieso nog een klacht indienen.

Misschien kunnen jullie mij hier helpen wordt moe van het bellen naar mensen die mij niet helpen en in de wacht zetten.
icon

Beste antwoord door David 12 augustus 2019, 15:43

@Owusu

Ik zie dat je jouw vraag ook al in dit topic hebt gesteld en jouw melding daar hebt geplaatst. Je hoeft hier geen meerdere topics/berichten voor aan te maken, we pakken alles op volgorde van binnenkomst op.

Aangezien er al een topic is over dit onderwerp gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Owusu

Ik zie dat je jouw vraag ook al in dit topic hebt gesteld en jouw melding daar hebt geplaatst. Je hoeft hier geen meerdere topics/berichten voor aan te maken, we pakken alles op volgorde van binnenkomst op.

Aangezien er al een topic is over dit onderwerp gaat dit topic op slot.