Beantwoord

Surprise codes niet kunnen spelen

• 14 mei 2016
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Goedemiddag team,
Ik heb 2 surprise codes van mij niet kunnen spelen omdat ik steeds een error kreeg dat er een fout is opgetreden als ik de sleutel kies.Ik heb het uiteindelijk opgegeven.Kan ik alsnog gebruik van maken.

Groet,
Doreen
icon

Beste antwoord door Hajar 16 mei 2016, 11:45

Hi Doreen,

Welkom terug op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het uiteindelijk wel is gelukt om het spel te spelen. Je hebt namelijk op zaterdag 14 mei €5 tegoed gekregen als prijs. Via welke browser speel jij het spel? Google Chrome werkt vaak wel goed.

Mocht je in de toekomst weer problemen ervaren of vragen hebben, laat het ons dan weten! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Doreen,

Welkom terug op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het uiteindelijk wel is gelukt om het spel te spelen. Je hebt namelijk op zaterdag 14 mei €5 tegoed gekregen als prijs. Via welke browser speel jij het spel? Google Chrome werkt vaak wel goed.

Mocht je in de toekomst weer problemen ervaren of vragen hebben, laat het ons dan weten! 🙂
Beste Hajar,

Bedankt voor je reactie. Het gaat mij om de code can maart en april. Die can mei heb ik inderdaad kunnen spelen. Ik speel via mijn iPhone .

Groet, Doreen
Hoi Doreen,

Ik verhuis je bericht naar je oorspronkelijke topic. Zou je hierin willen blijven met dit probleem? Dan blijft het voor de moderators overzichtelijk wat er al gezegd is.

Onder de berichten in een topic staat een reactieveld, daar kun je je bericht in typen en dan op 'plaatsen' drukken, dan komt je bericht in hetzelfde topic. De knop 'een vraag stellen' is voor nieuwe topics. 😉
Reputatie 7
Badge +15
Hey Doreen,

Zou je eens willen inloggen op je My Surprise account. In je My Surprise account heb je namelijk een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, ook zie je de gebruikte speelcodes terug en de prijzen die je hebt gewonnen. Houd er rekening mee dat een speelcode maar 7 dagen geldig is. Hier heb je ook een sms over ontvangen.

Wil je laten weten of je de code's daar terug kunt zien? Dan loop je ze in het vervolg niet meer mis! :)

Ik heb je verder nog een privébericht gestuurd met meer informatie.

Reageer