Beantwoord

Surprise niet ontvangen

• 21 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 944 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik ontvang al sinds een half jaar of zo geen surprise code meer bij het opwaarderen, waar kan dit door komen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 21 oktober 2018, 16:32

Hoi Roos002.

Heb je misschien berichten van T-Mobile via sms uitgezet in jouw My T-Mobile? Daar vallen de prepaid surprise sms'jes ook onder. Meestal is dat de reden waarom men geen actiesmsjes (meer) ontvangt.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Roos002.

Heb je misschien berichten van T-Mobile via sms uitgezet in jouw My T-Mobile? Daar vallen de prepaid surprise sms'jes ook onder. Meestal is dat de reden waarom men geen actiesmsjes (meer) ontvangt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Roos002,

Ik heb natuurlijk ook meteen even met je meegekeken!

Kaassausje zit zéker in de goede hoek, want er staat in ons systeem aangevinkt dat er geen sms'jes vanuit T-Mobile naar jou worden toegestuurd. Dit houdt dus ook de PrePaid Surprise sms'jes tegen. Ik heb dit direct omgezet, zodat je wel weer sms'jes vanuit ons kunt ontvangen! Mocht dat niet zijn wat je wilt, laat het dan ook gerust weten want dan kunnen we het heel gemakkelijk voor je terugzetten naar de oorspronkelijke instelling.

Hopelijk is zo alles helemaal in orde! Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?
Bedankt @Kaassausje en @Jaimy voor jullie antwoorden en het oplossen!
Ik heb vanmorgen opgewaardeerd met 10 euro nog geen speelcode voor surprise ontvangen. Neem altijd de 250MB makkelijk als je niet thuis bent nee ik wil geen abonnement thuis altijd internet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jkpater,

Die moet je natuurlijk wel ontvangen! Heb je al een PrePaid Surprise account? Daar kun je namelijk alle codes terugvinden!

Lukt het wel via die weg?

Reageer