Beantwoord

Surprise prijs niet ontvangen

• 1 februari 2017
  • 10 reacties
  • 132 Bekeken

Hallo ik heb gisteren mijn man en mijn code het spellentje gespeelt en gekozen voor mijn man 20 belminuten en voor mij zelf 30 belminuten en tot vandaag nog niks bij geschreven is op onze mobiel, het spel geeft wel aan dat we het gewonnen hebben ,gaat dit nog gebeuren ? of is er een fout gemaakt
icon

Beste antwoord door MariettaR 1 februari 2017, 15:21

Hi Lovealways,

Foutje bij onze technische medewerkers, onze excuses. We gaan meteen naar jullie beiden een nieuwe gratis speelcode toesturen. Deze zal uiterlijk morgen verstuurd zijn. Dan kun je opnieuw het spel spelen, wie weet win je 1 van de hoofdprijzen en anders sowieso de belminuten.

Laat je nog even weten of het is gelukt?

Groetjes,
Marietta
Bekijk origineel

10 reacties

Hi,

Het zou misschien kunnen dat het iets langer duurt voor je deze minuten op je My T-Mobile te zien krijgt. Ga er toch wel vanuit dat je vandaag meer informatie op My T-Mobile te zien krijgt. Mocht het nu niet zo zijn dan zou ik nog een keer aan de bel trekken.

In ieder geval van harte gefeliciteerd met het winnen van de prijs 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lovealways,

Slim dat je aan de bel trekt! Ik zie inderdaad dat je de minuten niet hebt ontvangen. 😞

Zou je mij in een privébericht de volgende informatie willen sturen van jou en je man?:

- Je 06-nummer
- Speelcode
- Gekozen cadeau

Dan ga ik het aan de hand van die informatie verder voor je uitzoeken. Uiteraard ga ik er ook voor zorgen dat je alsnog de minuten krijgt! Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂
eh hoe doe ik een prive bericht 😉
Hoi Lovealways.

Uitleg over het versturen van een privébericht vind je in dit topic. 🙂
het was al gelukt Amy heeft een prive bericht zoal gevraagd tot snel 😃
Reputatie 3
Hi Lovealways,

Foutje bij onze technische medewerkers, onze excuses. We gaan meteen naar jullie beiden een nieuwe gratis speelcode toesturen. Deze zal uiterlijk morgen verstuurd zijn. Dan kun je opnieuw het spel spelen, wie weet win je 1 van de hoofdprijzen en anders sowieso de belminuten.

Laat je nog even weten of het is gelukt?

Groetjes,
Marietta
We hebben helaas nog geen codes gekregen ,
We wachten het af mocht morgen nog niks binnen zijn zou ik wel weer een bericht sturen
Bedankt alvast voor het oplossen van het probleem
😉
Reputatie 3
Hi Lovealways,
Ik heb het nog even gecontroleerd, en je moet de code nu hebben:)
Succes met het spelen van PrePaid Surprise en met het innen van de belminuten.

Groetjes,
Marietta
Dat klopt helemaal 🙂 helaas niet 1 van de hoofdprijzen
maar wel onze belminuten 🙂 , waar we ook gewoon blij mee zijn
Bedankt voor de goede afhandeling
een hele fijne dag
Reputatie 3
Oh, super om te horen. Jammer van de hoofdprijs maar gelukkig wel de belminuten. Heel graag gedaan natuurlijk:) en jullie ook een fijne dag!

Reageer