Beantwoord

Surprise werkt niet?

• 25 september 2016
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb een paar dagen geleden opgewaardeerd en geen SMS met surprise code ontvangen. De code via de Surprise site aanvragen werkt ook niet: "Oeps er is iets misgegaan...". En wanneer ik een My Surprise account probeer aan te maken, krijg ik een soortgelijke foutmelding.

Ik heb "Ontvang aanbiedingen via SMS" gisteren geactiveerd, maar Surprise werkt nog steeds niet.

Ik heb op dit forum over dit probleem gelezen en het lijkt erop dat het alleen is op te lossen door een T-Mobile medewerker. Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door David 26 september 2016, 12:16

Hey Ralph12,

Welkom op ons forum!

Met terugwerkende kracht wordt dit niet opnieuw uitgekeerd. Wanneer je de blokkade pas hebt gedeactiveerd ná je opwaardering krijg je pas vanaf de eerstvolgende opwaardering weer codes voor PrePaid Surprise. Vanaf dan vind je deze ook terug via My Surprise en zijn deze inderdaad 7 dagen geldig.

Hopelijk heb ik het zo allemaal helder voor je uitgelegd, maar als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

UPDATE: Inmiddels wel kunnen aanmelden voor My Surprise, maar wel pas na enkele pogingen (soms weer de "Oeps"-foutmelding). Ook via My Surprise geen speelcode.

Een speelcode opnieuw aanvragen geeft nog steeds de foutmelding. Bij één poging kreeg ik de melding dat ik geen actieve speelcodes heb, maar daarna weer de foutmelding. Vreemd, want ik heb een paar dagen geleden opgewaardeerd, dus er zou een geldige speelcode moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ralph12,

Welkom op ons forum!

Met terugwerkende kracht wordt dit niet opnieuw uitgekeerd. Wanneer je de blokkade pas hebt gedeactiveerd ná je opwaardering krijg je pas vanaf de eerstvolgende opwaardering weer codes voor PrePaid Surprise. Vanaf dan vind je deze ook terug via My Surprise en zijn deze inderdaad 7 dagen geldig.

Hopelijk heb ik het zo allemaal helder voor je uitgelegd, maar als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Hey Ralph12,

Welkom op ons forum!

Bedankt voor de opheldering, David!

PS: Ik wist niet dat die instelling ("Ontvang aanbiedingen via SMS") ook Surprise SMSjes deactiveerd... eigenlijk wel logisch, maar misschien is het een idee om dat bij die instelling aan te geven 🙂

Reageer