Beantwoord

Surprise werkt niet helemaal

• 2 februari 2016
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Bij het surprisespel moet je dus een voorwerp zoeken, de eerste lukt wel maar als ik het tweede voorwerp aanklik reageert ie niet.
icon

Beste antwoord door Amy 5 februari 2016, 10:54

Hey Jo-Janneke,

Als ik het goed begrijp ontvang je wel gewoon je gewonnen PrePaid Surprise prijs? Dat is in ieder geval goed! 😉

Zou je de volgende keer Google Chrome willen proberen als browser? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jo_Janneke,

Goed om te horen dat het met Chrome wel gelukt is! Natuurlijk jammer dat je niet de hoofdprijs hebt gewonnen, maar wie weet heb je de volgende keer meer geluk! 😉 Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten.
Met Chrome nu wel gelukt, gelukkig maar geen fantastische prijs helaas:(
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jo-Janneke,

Als ik het goed begrijp ontvang je wel gewoon je gewonnen PrePaid Surprise prijs? Dat is in ieder geval goed! 😉

Zou je de volgende keer Google Chrome willen proberen als browser? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt!
Gebeurt wel vaker dat het eerste voorwerp wel lukt een het tweede niet als ik dat aanklik. Krijg wel m'n belminuten maar toch. Speel op pc. Gebruik explorer.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jo-Janneke,

Wat balen dat het niet lukt! Was het helemaal niet meer gelukt om het spel af te ronden? :S

Speelde je het spel via de PC of op je toestel? En van welk browser maakte je gebruik? Lukte het eerder wel om het spel gewoon te spelen?

Ik ben benieuwd naar je reactie. Het is natuurlijk nogal balen dat je hierdoor je Surprise misloopt en we lossen dit graag voor je op!

Reageer