Beantwoord

Surprisecode niet ontvangen

• 16 juni 2017
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Hallo, heb afgelopen week meerdere malen opgewaardeerd maar geen surprisecodes gehad...ik kon ook niet inloggen en ook speelcode kwijt werkte niet. ...kan iemand zeggen wat er fout gaat of het oplossen? ?
icon

Beste antwoord door Hajar 18 juni 2017, 18:46

Hi Bengbeng,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade hebt op commerciële sms. Hierdoor kun je geen Surprise sms ontvangen. Zou je jezelf kunnen registreren via My T-Mobile bij voer je adres volledig in? Dan ontvang je €5 extra tegoed en je kan de blokkade op commerciële sms verwijderen bij Gegevens & Instellingen> blokkades.

Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bengbeng,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade hebt op commerciële sms. Hierdoor kun je geen Surprise sms ontvangen. Zou je jezelf kunnen registreren via My T-Mobile bij voer je adres volledig in? Dan ontvang je €5 extra tegoed en je kan de blokkade op commerciële sms verwijderen bij Gegevens & Instellingen> blokkades.

Laat je even weten of het is gelukt?
Hoi Hajar,

Heb sms meldingen van tmobile nu aangezet en hoop dat dat voldoende is. Ik dacht al zoiets maar dacht dat ik de codes wel kon opvragen omdat ik ze zou krijgen dmv het opwaarderen....niet dus? Ze zijn dus bedoeld als reward voor gegevens en niet om je als klant te bedanken en dat vind ik wel erg flauw.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bengbeng,

Als je de commerciële sms hebt aangezet dan zul je ze wel ontvangen. PrePaid surprise is een leuk spel dat is bedoeld voor al onze PrePaid gebruikers en je kan er te gekke dingen mee winnen. Het is geen bedankje maar gewoon iets extra's wat wij onze klanten aanbieden. Ik hoop dat je ook iets leuks wint! 🙂

Reageer