Beantwoord

T-Mobile PrePaid - 24 uur unlimited automatisch activeren

• 26 juli 2020
  • 4 reacties
  • 395 Bekeken

Goedenavond,

Wij zijn aanwezig op ons vakantie adres, hier maken wij gebruik van een 4G router i.c.m. met een T-Mobile prepaid simkaart. Hier wil ik elke keer dat 24 uur onbeperkt bundel op activeren, want ja camping Wi-Fi is niet alles :) 

Is het mogelijk dat deze bundel automatisch geactiveerd wordt wanneer deze is verlopen, Dit om te voorkomen dat als de bundel verlopen is we niet het beltegoed op verbruiken.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door petertje20 27 juli 2020, 09:51

Als de bundel verlopen is kan je met tmobile prepaid geen kosten maken, want daarvoor moet je eerst expliciet de keuze maken om internet per MB te activeren, als je dat niet (eerder) hebt geactiveerd en je hebt geen actieve bundel, kan je ook niet gebruik maken van internet.

De bundels kan je ook altijd activeren via de my-tmobile pagina, ook als je geen actieve bundel hebt, kan je die pagina altijd bereiken en een bundel activeren.

Dat gezegd, denk ik dat het helemaal geen slecht plan is om een week bundel toe te voegen aan het prepaid aanbod….

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @aprepaid 

Elke dag automatisch activeren lukt denk ik niet maar je kan ook gewoon simpel een sms sturen, INTERNET DAG naar 4000 of WEEKEND naar 4000. Activeren via de app of website kan ook.

SMS word lastig versturen met een 4G router, zal het beste via de site gaan.

Maar een 06 nummer is ook niet bedoeld voor een data only router, maar dat terzijde, kan daarom best lastig in gebruik zijn als je dat wel zo gebruikt.

Reputatie 7
Badge +17

My bad 😅

Zag even over het hoofd dat de prepaid simkaart in een router zat.

Prepaid simkaart in een extra mobiel steken en eventueel gebruiken als hotspot?

Reputatie 3
Badge +3

Als de bundel verlopen is kan je met tmobile prepaid geen kosten maken, want daarvoor moet je eerst expliciet de keuze maken om internet per MB te activeren, als je dat niet (eerder) hebt geactiveerd en je hebt geen actieve bundel, kan je ook niet gebruik maken van internet.

De bundels kan je ook altijd activeren via de my-tmobile pagina, ook als je geen actieve bundel hebt, kan je die pagina altijd bereiken en een bundel activeren.

Dat gezegd, denk ik dat het helemaal geen slecht plan is om een week bundel toe te voegen aan het prepaid aanbod….

Reageer