T-Mobile PrePaid Bonus Sms (deel 1)

Reputatie 2
Heeft iemand daar toevallig antwoord op???

This topic has been closed for comments

214 reacties

Reputatie 2
Ik vind het heel raar er stind nog btg op mn kaart heb een nieuwe aangevraagd omdat k de vorige was verloren dus van mn tegoed ging 10 euro k had nog 27 euro beltegoed plus de bonus smsjes, nu kijk ik hier op de site naar mn tegoeden en er staat nog 300 bonus sms maar ik kan geen smsjes versturen nu mijn beltegoed op is ...... Hoe kan dit nou??
Reputatie 2
Vraag sms maximaal: Hoe komt het dat ik geen toegang krijg tot de informatie die op de pagina voeg toe via T-Mobile (sms maximaal) krijg? Ik zou sms maximaal namelijk graag activeren, maar ik krijg er dus geen toegang tot
Reputatie 2
ik heb vandaag een prepaid met telefoon gekocht, direct geregistreerd, standaard omgezet naar sms bonus, maar als ik een sms stuur gaat er gewoon 12 cent van mijn tegoed af..... Hoe en wanneer komen die 300 gratis smsjes dan????
Reputatie 7
als ik me niet vergis is daar een vaste datum voor of een x aantal dagen na je opwaardering

maar je moet dan zoiezo voor een minimaal bedrag opwaarderen

deze krijg je wel maar 1 x per maand dus als je 3x op waardeerd krijg je als nog maar 300 smsjes.

zo was het by mij toen der tijd.
Reputatie 7
itsme schreef:

ik heb vandaag een prepaid met telefoon gekocht, direct geregistreerd, standaard omgezet naar sms bonus, maar als ik een sms stuur gaat er gewoon 12 cent van mijn tegoed af..... Hoe en wanneer komen die 300 gratis smsjes dan????

Je dient eerst met €10,- op te waarderen voordat je de gratis sms-jes krijgt. Deze ontvang je op de 1e van de volgende maand. Het inwisselen van T-Mobile speciaal punten telt niet mee voor het ontvangen van de 300 gratis sms-jes.

Zie ook de prijslijst:
Als je in een maand minimaal 1x € 10,00 Euro (of meer) opwaardeert, ontvang je de volgende maand 300
sms’jes gratis, geldig voor het versturen van standaard sms-berichten binnen Nederland naar Nederlandse vaste en mobiele nummers. De sms’jes zijn 1 maand geldig.
Reputatie 2
Hallo ik heb bij 10 opwaarderen300 smsjes gekregen ik heb er nog geen 20 verstuurd en kan nu al niet meer smsen? waarom niet
Reputatie 2
Zou iemand mijn vragen kunnen beantwoorden?
Reputatie 2
Ook ik heb voor SMS Bonus gekozen. Aanvankelijk kon ik smsen voor 12 ct. Sinds gisteren merk ik dat er voor ieder sms 29 ct wordt afgeboekt. Ik begrijp niet goed hoe dit mogelijk is, aangezien deze sms-tarief nergens wordt vermeld (bij PrePaid Standaard bijvoorbeeld kost een sms 23ct). Ik hoor graag of iemand hier meer van weet......
Reputatie 2
Saldo staat op 0,09 en nog 198 sms'jes tegoed uit Bonus SMS tariefplan, maar mijn dochter kan geen gebruik maken van de sms'jes en krijgt de melding dat niet kan worden verzonden. Wat is het nut van 300 'gratis' sms'jes als je ze niet kan gebruiken?
Reputatie 7
De bonus sms-jes zijn een maand geldig, deze termijn is nog niet voorbij?

Gr.
Reputatie 2
Nee, is niet voorbij. Bovendien staat in het overzicht op My T-Mobile dat ik nog 198 sms'jes over heb.
Reputatie 2
Ik heb prepaid bonus sms en heb met 10,- opgewaardeerd. Pas kreeg ik een smsje dat ik die 300 gratis smsjes heb ontvangen. Ik sms maar toch gaat er beltegoed af. Hoe kan dat???

Groet Diederik
Reputatie 2
nou ik kan geen nieuwe topic openen dus plaats ik myn vraag maar hieronder want ik weet anders ook niet meer waar en wat ik moet doen. ik heb sinds vandaag t-mobile simkaart heb me geregistreerd en wilde myn tariefplan wyzigen naar prepaid bonus sms en dit lukt niet via de site maar ook niet naar 1414 dus hoe doe ik dat nu dan ? ik kreeg op de site deze melding:
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om van tariefplan te wijzigen. Wel is het mogelijk om bundels te wijzigen of toe te voegen
Reputatie 7
diederik1996 schreef:

Ik heb prepaid bonus sms en heb met 10,- opgewaardeerd. Pas kreeg ik een smsje dat ik die 300 gratis smsjes heb ontvangen. Ik sms maar toch gaat er beltegoed af. Hoe kan dat???

Groet Diederik

De 300 gratis sms-jes ontvang je op de 1e van de volgende maand.

Gr.
Reputatie 2
hallo vorige maand heb ik mijn btg met 10 euro opgewaardeerd met de punten van t-mobile special en heb ik niet de 300 gratis smsjes gekregen , heb nu weer op die manier opgewaardeerd maar ook nog gewoon 10 euro om toch de 300 smsjes te krijgen maar nu krijg ik nog steeds geen bericht dat ik volgende maand 300 gratis smsjes ontvang ! kan iemand mij helpen ??
Reputatie 7
@ikkejessica1979

Op 3 oktober en op 24 oktober heb je T-Mobile Speciaal punten ingewisseld voor beltegoed. In de maand september is er geen opwaardering gedaan. Daarom heb je geen 300 gratis sms'jes ontvangen voor de maand oktober.

Omdat je het beltegoed deze maand wel hebt opgewaardeerd krijg je de volgende maand automatisch 300 gratis sms'jes. Op 25 oktober is er het volgende sms-bericht naar je gestuurd:
"Je hebt 300 gratis sms'jes gekregen omdat je deze maand met minimaal EUR 10 hebt opgewaardeerd. Deze smsjes zijn geldig van 1 t/m 30 november. Mvg, T-Mobile"
Reputatie 2
Hallo t-mobile gebruikers,

ik heb een paar dagen geleden een sim klaart van t- mobikle gekocht en hem opgewaardeert naar prepaid bonus sms. er stond in het instructieboekje dat ik binnen 3 werkdagen 180 spaarpunten zou krijgen en dat ik die o.a. kon inruilen tegen 10 euro beltegoed. ik heb heel de catalogus een paar keer door gekeken, maar 10 euro beltegoed kon ik niet vinden. wie kan mij vertellen waar ik dat moet zoeken?
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde gezeik... Ik word zo godsgruwelijk moe van deze *****provider... 😠
Reputatie 7
@JurianKodde
Ik zie dat je gisteravond de punten hebt ingewisseld voor 10 euro beltegoed.

@Peojuzi
Je kunt je op My T-Mobile direct aanmelden voor T-Mobile Speciaal. Wanneer je inlogt kom je direct op je My T-Mobile overzichtspagina. Klik in het vakje 'T-Mobile Speciaal' op 'Meld je direct aan' en vul je gegevens in. Het duurt maximaal drie werkdagen voordat je aanmelding is verwerkt en je punten gaat sparen. Als de aanmelding is verwerkt worden er 180 spaarpunten bijgeschreven. Deze punten kun je zelf inwisselen voor 10 euro beltegoed.
Reputatie 2
Ik heb gister met 10 euro opgewardeerd, en ik kreeg de vorige keer een sms dat ik mijn 300 smsjes heb gekregen. Ik heb gisteren en ook nog niet vandaag zo'n sms gekregen. Hoe komt dat nou? Of komt dat smsje later pas? Moet ik persee zo'n sms krijgen om die 300 smsjes te hebben? Graag snel antwoord. Want morgen heb ik er niks meer aan want dan is de nieuwe maand alweer begonnen!!!!
Reputatie 2
darkangel38 schreef:

nou ik kan geen nieuwe topic openen dus plaats ik myn vraag maar hieronder want ik weet anders ook niet meer waar en wat ik moet doen. ik heb sinds vandaag t-mobile simkaart heb me geregistreerd en wilde myn tariefplan wyzigen naar prepaid bonus sms en dit lukt niet via de site maar ook niet naar 1414 dus hoe doe ik dat nu dan ? ik kreeg op de site deze melding:
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om van tariefplan te wijzigen. Wel is het mogelijk om bundels te wijzigen of toe te voegen

Heb je al eens eerder je tariefplan gewijzigd deze maand? Want je kunt je tariefplan volgens mij maar 1 keer per maand wijzigen!
Reputatie 2
Hallo, IK heb hetzelfde probleem

Ik heb dus op 30 Okt opgewaardeerd, zodat ik op 1 nov de 300 smsjes zou krijgen.
Nu heb ik dus geen Smsje gehad van T-Mobile, en zag aan mijn BTG, dat het nog steeds daarvan af gaat...

T-Mobile, Wat doen we hier aan???
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb op 30 Okt opgewaardeerd, zodat ik op 1 nov de 300 smsjes zou krijgen.
Nu heb ik dus geen smsje gehad van T-Mobile, en zag aan mijn BTG, dat het nog steeds daarvan af gaat...

T-Mobile, Wat doen we hier aan??
Reputatie 2
Hi Dave Hier Uit Dordrecht Bij Mij Tzelfde Probleem,zaterdag Opgewaardeerd Nog Steeds Geen Sms Bonus 300 Gehad
Reputatie 2
hier ook al de 25e opgewaardeerd maar geen bonus sms gehad, mag hopen dat snel verwerkt word.