T-Mobile PrePaid Bonus Sms (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

214 reacties

Reputatie 2
Ik heb vandaag (om 11:41 uur) een SMS gekregen van T-Mobile waarin staat dat ik 300 gratis sms'jes heb gekregen. Maar als ik dan het saldo opvraag door te bellen naar 1348, dan krijg ik een SMS van 1344 waarin staat: "Uw bonus -sms'jes zijn niet meer geldig". Hoe kan dat nou? Heb ik ze nou wel of niet gekregen? En op mijn My T-Mobile zie ik ook niets staan. Kan iemand me dit uitleggen?
Reputatie 2
[QUOTE=Chris076;766829]@LuukH.

Bij opwaardering van minimaal
Reputatie 2
Ik heb de vorige maand een simkaart voor mijn dochter gekocht, omgezet in bonus sms daarna voor 10 euro opgewaardeerd. En heb keurig op 1 maart haar 300 bonus sms gekregen. Dus het kan wel. Ik werd al een beetje nerveus van al die negatieve berichtjes op deze forum. Dus ik hoop dat het de volgende maanden ook goed gaan. We zien wel.
Reputatie 6
@kimmetje2410

Inmiddels zijn je Bonus Sms-jes bijgeboekt zoals je hier kunt zien
Reputatie 6
@Ingevvroenhoven

Ook bij jou zijn de Bonus Sms-jes bijgeboekt, je kunt hier je saldo bekijken.
Reputatie 2
Ik heb me beltegoed gisteren opgewardeerd en ik kreeg een sms met je hebt 300 gratis smsjes ze zijn geldig van 1 maart tot 31 maart. er zijn een paar smsjes van mijn 300 smsjes afgegaan maar er gaat ook betegoed vanaf, hoe kan dit?
Reputatie 2
ik heb dus precies hetzelfde probleem, alleen gaat er bij mij dus wel van me gratis smsjes vanaf,
Reputatie 2
dankjewel!
Reputatie 2
Hallo Hallo Hallo,

Ik heb dus nog steeds geen bonus sms voor mijn 2 dochters. Gisteren gebeld met tmobile en het was helaas verkeerd gegaan. De bonus sms zou alsnog geregeld worden. Het is nu 2 maart 7.40 uur en nog steeds niks, nakkes, nada.
Mijn dochters hebben maar een beperkt beltegoed en moeten dus nu hiervan sms-en terwijl er 300 gratis berichten verstuurd zouden kunnen worden.

WANNEER ONDERNEEMT TMOBILE EENS ACTIE
Reputatie 2
Toch maar weer eens zelf gebeld. En hier maar eens even onze geschiedenis.
Inmiddels onderstaande mail gestuurd naar Tmobile.

Geachte heer, mevrouw,

Inmiddels ben ik erg boos en zal u vertellen waarom.
Op 2 februari heb ik contact met T-mobile gehad inzake de mogelijkheden voor prepaid bonus sms voor mijn beide dochters. Zij hebben allebei een prepaid kaart en krijgen van ons maar beperkt beltegoed. De regeling voor 300 bonus sms-jes bij minimaal 10 euro opwaarderen per maand was dus een mooie optie. Ik heb op 2 februari ge
Reputatie 6
@marleenjohanna

De sms-jes die verstuurd zijn na 1 maart zijn allemaal van het Bonus sms-plan afgegaan en hier zijn geen kosten voor in rekening gebracht. De kosten zijn berekend voor gesprekken of datagebruik.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb in januari opgewaardeerd, zodat ik in februari gratis smsjes kreeg. Toen ben ik van Sms standaard naaar Bonis sms gegaan. Maar nu zijn de gratis smsjes om, maar blijf ik telkens op 0,12 eurocent smsen, terwijl ik normaal voor 0,07 eurocent sms. Hoe kan dit?

Alvast bedankt

Hartelijke groeten,
marleen van den Hardenberg
Reputatie 5
@Marleenh94,

Vanaf 1 maart is je prijplan gewijzigd naar PrePaid Standaard, hierbij betaal je
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118925]T-Mobile PrePaid Bonus Sms (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]