Beantwoord

T-Mobile prepaid in horloge met GPS tracker

• 10 november 2017
  • 1 reactie
  • 233 Bekeken

Vandaag een Prepaid sim van T-Mobile aangeschaft voor een kinderhorloge met GPS tracker. In een andere horloge gebruik ik een sim van Simyo i.v.m. 2G, echter data is bij hen niet in buitenland te gebruiken dus vandaar dat ik nu met T-Mobile aan de slag ga.

Activatie was al moeilijk omdat kaartje tijdelijk in andere telefoon geplaatst moest worden vanwege activatie via SMS. Na het plaatsen van de sim in het horloge bleek al binnen korte tijd 67 cent van het tegoed te zijn afgeschreven. Ter vergelijking, bij Simyo prepaid was ik zo'n 10 cent aan data kwijt voor een week vakantie. Nou zou dit er aan kunnen liggen dat het een ander type horloge bereft, echter in de My T-Mobile app kan ik (t.o.v. b.v. de app van Simyo) niet zien hoeveel data er is verbruikt en hoe de kosten zijn opgebouwd.

Nou vraag ik mij af of er andere zijn met vergelijkbare ervaringen of het grote verschil kunnen verklaren. Ik zou graag T-Mobile aanhouden vanwege data in het buitenland. Ik lees op het forum in een post van 2 jaar geleden dat T-Mobile voor prepaid geen specificaties beschikbaar stelt. Is dit nog steeds zo?
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 november 2017, 11:03

Hoi a.savelkoul,

Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar het verschil vandaan komt! Voor PrePaid worden inderdaad nog steeds geen specificaties beschikbaar gesteld. Ik zou je daarom aanraden de interne datateller erbij te pakken om te achterhalen waaraan data verbruikt wordt. Hopelijk is dat mogelijk vor de GPS tracker, zodat je het verschil kunt verklaren!

Verder ben ik benieuwd of anderen hun ervaring hier met je kunnen delen, zodat jullie ideeën kunnen uitwisselen. 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi a.savelkoul,

Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar het verschil vandaan komt! Voor PrePaid worden inderdaad nog steeds geen specificaties beschikbaar gesteld. Ik zou je daarom aanraden de interne datateller erbij te pakken om te achterhalen waaraan data verbruikt wordt. Hopelijk is dat mogelijk vor de GPS tracker, zodat je het verschil kunt verklaren!

Verder ben ik benieuwd of anderen hun ervaring hier met je kunnen delen, zodat jullie ideeën kunnen uitwisselen. 😃

Reageer