Beantwoord

T-Mobile Prepaid Surprise gaat mis?

Ik heb afgelopen week mijn tegoed opgewaardeerd, en zoals gewoonlijk krijg ik altijd een T-mobile Surprise code..
Ik heb ervoor gespeelt, en kreeg als extra weer één code cadeau, maar na het spelen voor beide code's heb ik voor beide ook niet de 200MB en 20 belminuten ontvangen? Dit is de eerste keer dat het mis gaat 😕
icon

Beste antwoord door Nimorea 6 november 2015, 15:41

Hey honeybubz,

Als het goed is, moet dit op de website staan:
"Door een storing is het mogelijk dat je je Surprise iets later ontvangt dan gebruikelijk. Geen zorgen, je Surprise is onderweg."

Het zou dus goed kunnen zijn, dat het er nog aan komt ! 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
Hey honeybubz,

Als het goed is, moet dit op de website staan:
"Door een storing is het mogelijk dat je je Surprise iets later ontvangt dan gebruikelijk. Geen zorgen, je Surprise is onderweg."

Het zou dus goed kunnen zijn, dat het er nog aan komt ! 🙂
Ik heb vanavond beltegoed gekocht en mee gedaan aan het spel. Maar uit eindelijk gekozen voor 30 minuten gratis bellen, maar ik heb het niet bij geschreven gekregen
Weet iemand wat ik nu moet doen. Als ik de code nogeens invoer dan zegt het dat die code al gespeeld is... Balen!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Vinnie01 & Honeybubz,

Nimorea gaf het al aan; er was een storing met PrePaid Surprise waardoor de prijzen niet door kwamen. Geen zorgen, dit komt allemal goed, het duurt alleen wat langer!

Er is een topic over gestart, dus als er vragen zijn kunnen jullie die daar stellen. Ik sluit dit topic dan ook.