Beantwoord

T-Mobile Surprise

• 19 maart 2019
  • 6 reacties
  • 1499 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag m'n tegoed opgehoogd, maar wederom geen sms'je van Surprise ontvangen. Dit is een probleem wat zich al vaker heeft voorgedaan. Ook kan ik online weer niet inloggen op mijn Surprise account, nadat die met veel pijn en moeite een paar maanden geleden is aangemaakt. Ik krijg de melding: "Vul een geldig mobiele nummer in". Ik begin behoorlijk gefrustreerd te raken, omdat ik tot nu toe al veel gedoe heb gehad met T-Mobile prepaid.

Kan iemand mij weer helpen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 maart 2019, 15:13

Hoi Senelfy,

Natuurlijk kunnen wij je weer hierbij helpen! Wat irritant zeg dat het opnieuw misgaat. Maar geen zorgen, wij gaan hier voor je achteraan.

Ik heb dit direct doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij kunnen hier veel dieper induiken, zodat ze dit voor jou kunnen gaan oplossen. Tot die tijd is het dus eventjes geduld hebben, sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Senelfy,

Natuurlijk kunnen wij je weer hierbij helpen! Wat irritant zeg dat het opnieuw misgaat. Maar geen zorgen, wij gaan hier voor je achteraan.

Ik heb dit direct doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij kunnen hier veel dieper induiken, zodat ze dit voor jou kunnen gaan oplossen. Tot die tijd is het dus eventjes geduld hebben, sorry voor het ongemak!
Dankjewel, Jaimy, ik wacht het even af!
Hoi hoi,

Ik heb nog steeds niets over deze zaak gehoord en we zijn inmiddels een maand verder.. Zit er al vooruitgang in? Thanks!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Senelfy,

Ik heb net even gecontroleerd en zie dat je case nog in behandeling is. Zodra er een update is zullen we het delen! Excuses voor het ongemak!
Weer twee maanden verder en nog steeds NIETS gehoord. Geen berichtje, geen update, niets. Erg teleurstellend, ik ben blijkbaar als prepaid klant niet belangrijk genoeg voor T-Mobile. Heel jammer, dan maar op zoek naar een andere provider.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Senelfy,

Jeetje dat is inderdaad niet netjes! Ik snap niet helemaal waarom dit niet is opgepakt, maar ik heb het direct via een andere manier aangekaart en ik kreeg gelukkig meteen antwoord van mijn collega.

Als het goed is, heb je een n sms’je gekregen zodat je weer een account kunt aanmaken. Ook kun je weer meespelen met PrePaid Surprise. Verder komen volgende week 2 nieuwe speelcodes jouw kant op!

Hopelijk is zo alles wél helemaal opgelost. Laat het anders ook gerust weten, want ik laat je niet gaan tot alles is opgelost hoor! 😅

Reageer