Beantwoord

T-Mobile Surprise werkt niet

• Debutant
  • 0 reacties
niet echt een vraag meer een waarschuwing....... krijg je een sms over een "surprise-actie-code" whatever.... als je hem wilt gebruiken is er geen service maar wel al je gegevens laten invullen. .................... etc etc. uiteindelijk werkt er dus niks of verlopen of een of andere ***smoes. Het is zeker crisis en proberen ze zo hun "eigen" klanten te hacken ofzo.

wat een oplichters
icon

Beste antwoord door Dave670 18 november 2011, 14:50

Welkom op het forum 🙂 !

Dat is onzin wat je zegt, het werkt wel degelijk!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum 🙂 !

Dat is onzin wat je zegt, het werkt wel degelijk!
Reputatie 4
Badge +7
@blu

Weet je zeker dat die SMS van TM was?
Ik heb dat ook gehad ...t-mobile gebeld enz, toen hebben ze me weer opnieuw aangemeld en hebben hun dat spelletje voor me gespeeld, wat eigenlijk ook oplichterij is. (Kreeg ook een blanco scherm en er gebeurde niets.)  Wat me denk ik ook nog geld heeft gekost omdat ik hun moest bellen ervoor, dus uiteindelijk mijn verlies en hun winst. Liever sturen ze een sms ofzo met je hebt 5 min bellen gratis dan dat stom ding weer aanmelden enz...zoals ik nu dus weer moet doen omdat ik een sms ontvang waardoor je je bijna gaat stressen om die code in te voeren...het is nog maar 3 dgn geldig...tazzz.

Ik ben ook niet echt tevreden met T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +16
@Keyrun

Welkom op het forum.

Ik wil je adviseren om de T-Mobile Surprise pagina te bezoeken in een andere internet browser als het niet werkt. Om deze pagina te bezoeken heb je ook Adobe Flash Player nodig. Deze hoort dus ook geïnstalleerd te zijn. Ik wens jou alvast heel veel geluk en speelplezier. 😉
Oeps, voel me ontzettend oeps, oeps minstens 10x oeps, iedere keer als ik opwaardeer is het weer oeps bij het invullen van surprise. Dit gaat al jaren zo en ik ben het nu spuugzat. Oeps

Reageer