Beantwoord

T-Mobile Thuis aanmelden

• 31 juli 2018
  • 1 reactie
  • 867 Bekeken

Ik heb een account abonnement en account bij t-mobile. Heb pas mijn gratis extra simkaart ontvangen. Ik wil deze aanmelden met mijn normale inloggegevens, maar dit wordt niet geaccepteerd. Hoe kan dit en wat moet ik doen om dit te veranderen?
icon

Beste antwoord door Brian 6 augustus 2018, 14:23

Hi Blacksheep, ik kijk graag met je mee! Zou je hiervoor je vraag iets meer toe kunnen lichten? In de titel van je post noem je T-Mobile Thuis en in je post zelf noem je een simkaart. Probeer je de simkaart te activeren, probeer je je aan te melden voor Klantvoordeel of heb je een andere vraag? Als het gaat om inloggen op My T-Mobile dan zijn er twee verschillende manieren om in te loggen.

Je kan inloggen op My T-Mobile Thuis met je e-mailadres via deze link
Inloggen op My T-Mobile voor Mobiel kan hier

Ik hoor het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi Blacksheep, ik kijk graag met je mee! Zou je hiervoor je vraag iets meer toe kunnen lichten? In de titel van je post noem je T-Mobile Thuis en in je post zelf noem je een simkaart. Probeer je de simkaart te activeren, probeer je je aan te melden voor Klantvoordeel of heb je een andere vraag? Als het gaat om inloggen op My T-Mobile dan zijn er twee verschillende manieren om in te loggen.

Je kan inloggen op My T-Mobile Thuis met je e-mailadres via deze link
Inloggen op My T-Mobile voor Mobiel kan hier

Ik hoor het graag!

Reageer