Vraag

Tariefplan foutief gewijzigd

Hallo, mij tariefplan is gewijzigd en nu ben ik mijn bonus sms kwijt. Ik heb telefonisch contact gehad met t-mobile om mijn tariefplan te wijzigen van Blackberry Bonus Sms naar gewoon Bonus Sms. Maar nu heb ik een tariefplan 50% en ben ik ineens mijn beltegoed kwijt. Kunnen jullie mij tariefplan terugzetten naar bonus sms?

4 reacties

Nog even; ik ben ook mijn internet kwijt. Ik heb internet maand geactiveerd en zou dus nog de hele maand internet hebben, maar dat staat nu in een keer. Iemand van de helpdesk heeft mijn instellingen gewijzigd en nu loopt alles in de soep. Terwijl ik al 2 jaar probeemloos t-mobile gebruik.
Reputatie 6
@brammo

Je hebt via ons keuzemenu jouw tariefplan gewijzigd. Het tegoed is meegegaan naar het nieuwe prijsplan. Er zijn echter kosten in rekening gebracht voor het gebruik van data en gesprekken, waardoor het tegoed is afgenomen. Er is geen Internetbundel geactiveerd, hiervoor is niet voldoende tegoed aanwezig. Zodra je voldoende tegoed hebt, kun je een databundel activeren zodat de internetkosten hiermee verrekend worden.

De Bonus tariefplannen zijn niet meer beschikbaar, het tariefplan dat je nu gebruikt (PrePaid Voordeel/PrePaid Voordeel 50%) zijn de enige beschikbare tariefplannen voor PrePaid. Meer informatie kun je hier vinden.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/brammo-235559/"

Je hebt via ons keuzemenu jouw tariefplan gewijzigd. Het tegoed is meegegaan naar het nieuwe prijsplan. Er zijn echter kosten in rekening gebracht voor het gebruik van data en gesprekken, waardoor het tegoed is afgenomen. Er is geen Internetbundel geactiveerd, hiervoor is niet voldoende tegoed aanwezig. Zodra je voldoende tegoed hebt, kun je een databundel activeren zodat de internetkosten hiermee verrekend worden.

De Bonus tariefplannen zijn niet meer beschikbaar, het tariefplan dat je nu gebruikt (PrePaid Voordeel/PrePaid Voordeel 50%) zijn de enige beschikbare tariefplannen voor PrePaid. Meer informatie kun je https://"http://www.t-mobile.nl/PrePaid-voordeel" vinden.

Hallo,
ik heb vorige week geprobeerd om mijn tariefplan te wijzigen maar toen werd ik steeds uit My T-mobile gegooid. Omdat ik niet kon zien of er iets gewijzigd was, heb ik daarna contact gehad met de klantenservice en de dame vertelde mij dat het tariefplan Blackberry Bonus SMS kon blijven staan en dat ik (nu met nieuw LG-toestel) gewoon INTERNET AAN kon sms-en. En dat er verder niets zou worden gewijzigd. Ik zou dan per maand 10 euro kwijt zijn voor internet en 300 sms-jes. Dit heb ik zo met de dame afgesproken.
Nu zie ik dat mijn tariefplan toch is gewijzigd, in een nadeliger plan. En (belangrijker!) ik ben mijn databundel voor deze maand kwijt. Terwijl er nu nog in My T-mobile te zien is dat ik nog tot 31 juli datategoed heb van 1500 MB. Zo ben ik dus mijn belteged kwijtgeraakt.
Waarom is die databundel niet meer actief? Daar heb ik toch gewoon voor betaald!
Ik heb nu maar weer opgewaardeerd en een nieuwe bundel actief gemaakt, maar ik vind dit NIET CORRECT.
Ik wil mijn beltegoed terug!

Zie hieronder schermafdruk met tegoeden:

Mijn tegoed
Overzicht van je huidige tegoed en de status van je promoties
Het overzicht geeft aan hoeveel tegoed je op dit moment nog hebt. Wanneer je een sms-, mms- of internetbundel hebt afgesloten, dan staat hier ook het tegoed van weergegeven.
Belstatus Hoeveelheid Geldig tot en met
Onbeperkt houdbaar beltegoed: € 10,02
Promotie beltegoed € 0,00 1 januari 2000
Huidig databundel tegoed: 1500 MB 31 juli 2013
Resterende gratis Buitenland-minuten: 00:00 minuten 2 februari 2002
Resterende gratis belminuten: 08:00 minuten 9 juni 2013
Resterende mms-berichten: 0 MMS 2 februari 2002
Huidig databundel tegoed: 626 MB 9 juli 2013
Resterende sms-berichten: 0 SMS 2 februari 2002
Resterende Prepaid Bonus Sms-berichten: 207 SMS 31 juli 2013
Huidig BonusBellen tegoed: 00:00 minuten 2 februari 2002
Naar je My T-Mobile overzicht

Gr.
Bram
Reputatie 6
@brammo

De wijziging heb je zoals ik eerder aangaf via My T-Mobile gedaan. De status op My T-Mobile geeft een indicatie van de tegoeden en kan achter lopen bij een wijziging van het tariefplan. Ik heb in jouw status gekeken, de regel die mist in jouw 'screenshot' geeft het huidige datategoed aan met de juiste einddatum (16 Augustus 2013) Bij het huidige tariefplan, is het niet zo dat je 300 gratis sms'jes krijgt bij een opwaardering van minimaal € 10,-

Reageer