Tariefplan wijziging terugzetten

Vanmorgen heb ik (omdat mij dit fijn leek) mijn tariefplan gewijzigd van Prepaid bonus sms naar prepaid voordeel.
Achteraf heb ik er nu al spijt van, omdat ik hierbij per mb moet betalen als ik internet gebruik. Normaal had ik een internetbundel, maar nu ben ik duurder uit met dit tariefplan aangezien ik dit niet kan combineren met een internetbundel. Ik heb gezocht naar iets waarbij ik mijn tariefplan kan veranderen, maar vind niks...

Weet iemand hoe ik mijn tariefplan weer terug kan wijzigen naar wat ik had? (prepaid bonus sms)

Joyce

3 reacties

Reputatie 6
@xjoyce

Het is niet mogelijk om het tariefplan terug te wijzigen in PrePaid Bonus SMS. Dit omdat het tariefplan niet meer aangeboden wordt.
Je kunt bij PrePaid Voordeel verschillende internetbundels activeren. Meer informatie hierover kun je hier terugvinden.
hoi ook ik heb daar spijt van van voordeel in plaats 300 bonus sms  heb nergens gelezen dat het er uit ging baal daar dus nu erg van  vindt dit een slecht zaak dat het niet vermeld is dat je dan niet terug kan naar bonus sms.vindt dit niet echt klant vriendelijk

Richard
Reputatie 6
@cptpekel

Een wijziging van tariefplan houdt andere voorwaarden in. Er wordt op onze website aangegeven wat onderdeel is van dit tariefplan (de 50% korting na opwaardering van € 50,- in totaal). De oude tariefplannen worden niet meer aangeboden, het is dus ook niet mogelijk om terug te gaan hiernaar.

Reageer