Beantwoord

Tegoed internet op My T-Mobile

• 25 juni 2017
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

In My T-Mobile zou ik mijn internet tegoed moeten kunnen zien, maar ik zie alleen een bedrag staan; hoe weet ik nu hoeveel Mb dat is ??
icon

Beste antwoord door David 26 juni 2017, 14:18

Hey Youp42,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Je hebt via deze instructies (zie video) internet ingeschakeld? In het systeem zie ik niet terug dat er een optie gekozen is. Als je voor een bundel kiest krijg je direct in My T-Mobile te zien hoeveel MB's er nog over zijn van de internetbundel. Bij betalen per MB zie je dit niet terug, maar kun je in de gaten houden hoeveel beltegoed er verbruikt wordt. Er wordt dan maximaal 200 MB verbruikt, daarna krijg je ook een melding dat je de limiet hebt bereikt en krijg je de optie om een nieuwe keuze te maken hoe je wilt internetten.

Hopelijk is het zo duidelijk en lukt het allemaal! Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Youp42,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Je hebt via deze instructies (zie video) internet ingeschakeld? In het systeem zie ik niet terug dat er een optie gekozen is. Als je voor een bundel kiest krijg je direct in My T-Mobile te zien hoeveel MB's er nog over zijn van de internetbundel. Bij betalen per MB zie je dit niet terug, maar kun je in de gaten houden hoeveel beltegoed er verbruikt wordt. Er wordt dan maximaal 200 MB verbruikt, daarna krijg je ook een melding dat je de limiet hebt bereikt en krijg je de optie om een nieuwe keuze te maken hoe je wilt internetten.

Hopelijk is het zo duidelijk en lukt het allemaal! Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag!
Hallo David, bedankt voor je reactie, ik heb nu de keuze gemaakt zoals in de video aangegeven, en dan werkt het. Ik had dit eerst niet gedaan, omdat in de verpakking waarin ik de SIMkaart ontvangen heb oa staat aangegeven dat het prepaid tegoed 6 maanden geldig is en je na opwaarderen van (in totaal) € 50 vervolgens 50% korting krijgt op je prepaid tarieven. Maar blijkbaar zijn de voorwaarden veranderd, want dat zie ik dus nu niet meer terug. Dat is wel wat verwarrend, was handiger geweest als de verpakking aangepast zou zijn, of vergis ik me ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Youp42,

De informatie die op de verpakking staat klopt wel. Het tegoed dat je opwaardeert is ook 6 maanden geldig alleen moet je wel zelf internet activeren als je er gebruik van wilt maken. Ons PrePaid prijsplan is inderdaad aangepast. Je kan vanaf nu op 2 manieren internetten en in dit topic vind je daar meer uitleg over.

Fijn dat het in ieder geval is gelukt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 😉
Hallo Hajar,

maar dat het tegoed 6 maanden geldig is kan ik niet terugvinden in de tekst die jij aangeeft, want daar staat overal dat het tegoed 1 maand geldig is, dus dat vind ik toch wel apart. Of staat het er wel maar kijk ik niet goed ?
Hoi Youp42.

Dat gaat dan waarschijnlijk over de bundels die aan te schaffen zijn. Die zijn een kalendermaand houdbaar. Op deze pagina lees je meer over de verschillende soorten tegoed en hun houdbaarheid. 🙂

Reageer