Beantwoord

telefoonnummer achterhalen via simkaartnummer

• 6 juli 2019
  • 1 reactie
  • 742 Bekeken

Heb een oude simkaart van T-mobile in de kast gevonden maar weet het telefoonnummer niet meer en pincode ook niet kan ik met het simkaartnummer de telefoonnummer achterhalen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 juli 2019, 08:17

Hoi Merelsen,

Vanwege privacyregels, kan ik dit soort dingen niet zomaar opzoeken helaas! Heb je het nummer destijd verbonden aan je adresgegevens en dergelijke? In dat geval mag je mij jouw naam, adres, geboortedatum wel even in een privéberichtje toesturen en dan ga ik even kijken in hoeverre ik je kan helpen!

Gaat het hier trouwens om een PrePaid simkaart die al langer dan 6 maanden ongebruikt is? In dat geval zal het simkaartje sowieso gedeactiveerd zijn!.

Laat het mij maar weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Merelsen,

Vanwege privacyregels, kan ik dit soort dingen niet zomaar opzoeken helaas! Heb je het nummer destijd verbonden aan je adresgegevens en dergelijke? In dat geval mag je mij jouw naam, adres, geboortedatum wel even in een privéberichtje toesturen en dan ga ik even kijken in hoeverre ik je kan helpen!

Gaat het hier trouwens om een PrePaid simkaart die al langer dan 6 maanden ongebruikt is? In dat geval zal het simkaartje sowieso gedeactiveerd zijn!.

Laat het mij maar weten!

Reageer