Beantwoord

Telefoonnummer vervallen?

Mijn man wilde vandaag zijn telefoon gebruiken maar ineens kon hij niet meer bellen!
Inloggen op de site van T-mobile kan dus ook niet meer, blijkbaar is het nummer vervallen?

De laatste telefoontjes die hij heeft gedaan met dit nummer waren resp. op 11/3 en 18/3 2016, dat is nog geen half jaar geleden. Dus het nummer zou op basis hiervan niet vervallen kunnen zijn.
(Op 13 maart is prepaid 24/7 overgezet naar prepaid voordeel, hiervan heeft hij een SMS gehad.)

Zijn de voorwaarden veranderd? Ik kan ze trouwens nergens op de (onduidelijke!!!!) site terugvinden. Als ik google kom ik alleen uit op ieder half jaar bellen om je nummer actief te houden..
icon

Beste antwoord door Amy 13 juni 2016, 08:55

Hey Kaptein-haak.

Goed dat je hier een topic over hebt gemaakt. En fijn om te zien dat iRoy je al van een reactie heeft voorzien. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van jouw man willen sturen? Met die informatie kunnen we hopelijk snel achterhalen waar het fout gaat. 🙂

Ik zie je bericht tegemoet!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Die telefoontjes, waren dat uitgaande gesprekken naar "niet" gratis nummers?

Een prepaidkaart blijft onbeperkt geldig als je maar eens in de 6 maanden opwaardeert of iemand belt, iemand sms 't of internet gebruik via je mobiele verbinding(oftewel een betaalde actie doen, gebeld worden, bellen naar gratis nummers of sms ontvangen telt niet).

Als dat niet is gebeurd, is zijn nummer vervallen Deze is dan ook niet meer te activeren.
Ja dat waren twee uitgaande gesprekken naar niet gratis nummers, is in beide gevallen ook contact geweest (dus niet alleen bellen zonder dat er is opgenomen).
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kaptein-haak.

Goed dat je hier een topic over hebt gemaakt. En fijn om te zien dat iRoy je al van een reactie heeft voorzien. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van jouw man willen sturen? Met die informatie kunnen we hopelijk snel achterhalen waar het fout gaat. 🙂

Ik zie je bericht tegemoet!

Reageer