Beantwoord

Terugzetten Prepaid bonus naar Standaard

Hoi,

Graag wil ik mijn prepaid bonus plan weer terugzetten naar standaard, zodat ik een combi bundel kan aanschaffen van bellen, smsen en internetten. Hoe doe ik dat?

Groeten.
icon

Beste antwoord door Tom 29 januari 2013, 15:46

@Superjess Welkom op het T-Mobile forum. Ik heb je tariefplan veranderd naar PrePaid Standaard.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
@Superjess Welkom op het T-Mobile forum. Ik heb je tariefplan veranderd naar PrePaid Standaard.
dus als ik prepaid bonus heb kan ik geen combi bundel nemen?
Reputatie 5
@dynacord bij PrePaid Bonus SMS of PrePaid Bonus Bellen kun je inderdaad geen Combi bundel aanschaffen.
Nu heb ik gisteren bevestiging gehad dat ik weer op standaard sta, waarvoor bedankt. Vervolgens waardeer ik op met 10 euro en wil ik een combi S bundel aanschaffen. Echter dan krijg ik de mededeling dat dit niet past bij mijn huidige tariefplan. Hoe kan dit dan? Ik heb geen sms, belminuten over. Wel heb ik nog 15 MB maar toen ik even op internet ging was mijn 10 euro beltegoed direct als sneeuw voor de zon verdwenen (à 2 euro per MB). Ik snap er niks meer van. Waarom kan ik niet opwaarderen en waarom wordt er dan vervolgens toch nog internet kosten afgeschreven terwijl ik nog 15 MB tegoed heb?
Reputatie 5
@Superjess dit komt omdat je gratis sms'jes hebt gewonnen via T-Mobile Surprise. Dit tegoed moet je eerst opmaken voordat je een bundel waarin je ook sms tegoed krijgt kunt activeren. Zoals je op My T-Mobile kunt zien is je databundel op 27 januari verlopen.

Mocht je nog vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
graag zou ik mijn prepaid voordel actie terug willen zetten naar prepaid standaard, maar hoe kan ik dat doen?

groetjes jordy
Reputatie 5
@shorty26 het is niet mogelijk om van PrePaid Voordeel over te stappen naar ons oude PrePaid Prijsplan; PrePaid Standaard.

Reageer