Beantwoord

Traag internet met PrePaid

  • 16 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Mijn internet op mijn prepaid is erg traag. Eerder was dit geen probleem. Mijn tegoed is voldoende, kan het aan de simkaart liggen?
icon

Beste antwoord door Muberra 17 augustus 2017, 10:10

Hi Stan the man,

Welkom op ons forum! :)

Er is een hele grote kans dat het aan jouw simkaart ligt. Ik wil ook meteen Jan Kelder bedanken voor het meedenken en zijn advies. Een beschadigde simkaart kan zorgen voor traag internet & netwerkproblemen.

Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile, onder het kopje 'Simkaart & toestel'. Daar betaal je éénmalig €5.09 voor. Dat hoef je niet van te voren te betalen, want het wordt verrekend met jouw eerstvolgende factuur. De nieuwe simkaart ontvang je dan binnen 3 werkdagen en kan je direct activeren via My T-Mobile.

De snelste optie is om langs één van onze T-Shops te gaan, als je de optie hebt uiteraard. Dan krijg je de nieuwe simkaart meteen mee, maar de kosten zijn dan éénmalig €10. Je moet zelf even kijken welke optie jij prettiger vindt. De keus is geheel aan jou!

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is en dat je blij bent met onze hulp. Als je er niet uitkomt of je hebt meer vragen, dan horen wij dat graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat kan , heb je al eens geprobeerd je sim er uit te halen en je toestel uit en aan te doen ?
Dan je voor je tip Jan, Ik heb net een nieuwe smartphone en het probleem is hetzelfde...:(
Reputatie 5
Badge +14
Oké dan zou het aan de simkaart kunnen liggen.
Reputatie 4
Hi Stan the man,

Welkom op ons forum! :)

Er is een hele grote kans dat het aan jouw simkaart ligt. Ik wil ook meteen Jan Kelder bedanken voor het meedenken en zijn advies. Een beschadigde simkaart kan zorgen voor traag internet & netwerkproblemen.

Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile, onder het kopje 'Simkaart & toestel'. Daar betaal je éénmalig €5.09 voor. Dat hoef je niet van te voren te betalen, want het wordt verrekend met jouw eerstvolgende factuur. De nieuwe simkaart ontvang je dan binnen 3 werkdagen en kan je direct activeren via My T-Mobile.

De snelste optie is om langs één van onze T-Shops te gaan, als je de optie hebt uiteraard. Dan krijg je de nieuwe simkaart meteen mee, maar de kosten zijn dan éénmalig €10. Je moet zelf even kijken welke optie jij prettiger vindt. De keus is geheel aan jou!

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is en dat je blij bent met onze hulp. Als je er niet uitkomt of je hebt meer vragen, dan horen wij dat graag van je!
Bedankt voor de adviezen, nieuwe simkaart besteld
Reputatie 4
Hi Stan the man,

Toppie! Graag gedaan en ik hoop dat je dan weer kan genieten van het internet. 😃

Reageer