Vraag

Transactiekosten bij opwaarderen

• 15 juni 2017
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Ik heb pre-paid al jaren en vaandag moest ik voor het eerst € 1.49 aan transactiekosten betalen bij het het opwaarderen. Klopt het en waarom?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Fotuin,

Dat zou zeker niet de bedoeling moeten zijn! Hoe heb je precies opgewaardeerd? Waar heb je jouw beltegoed bon gekocht? En waar heb je deze kosten zien staan? Want als je opwaardeert bij ons, betaal je hier geen transactiekosten voor. Verder zie ik in het systeem ook dat er op 15/06 gewoon netjes 20 euro is opgewaardeerd. Kun je misschien een printscreen maken van waar je deze kosten zag staan en hier plaatsen?

Ik hoor het graag van je!
Hoi Thalina,
Bedankt voor je reactie. Ik was in T-Mobile en toen ik op "opwaarderen" klikte, kwam vanzelf Beltegoed.nl. Ik had niet door dat het niet echt bij T-Mobile hoorde. Daarom ben ik doorgegaan. Het ziet ook zo eruit als de T-Mobile site met overall het logo. Het lukt me niet op de printscreen te plaatsen, maar ik denk dat je toch begrijpt wat ik bedoel.
Hoe moet ik voortaan opwaarderen bij de echte T-Mobile?
Groetjes, Fotuin
Reputatie 4
Hoi Fotuin,

Dank je wel voor jouw snelle reactie!

Wij begrijpen zeker wat je bedoelt. Het is ook heel goed dat je dit aangeeft bij ons. Je kunt jouw PrePaid op drie manieren opwaarderen via T-Mobile. Het kan online, via de My T-Mobile App of via een SMS. Kijk hier voor meer informatie over de drie mogelijkheden. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren.

Als je meer vragen hebt, staan wij altijd voor je klaar. 🙂
Bedankt. Nu is het duidelijk.
Groetjes, Fotuin

Reageer