Vraag

Trouwe klanten actie


Hallo allen,

Afgelopen vrijdag heb ik een sms'je gekregen van T-Mobile met daarin de volgende tekst:
"Trouwe klanten actie! Waardeer binnen 4 dgn op met 10 euro en krijg eenmalig 10 euro kado geldig voor 14 dagen. Geen acties via sms? Afmelden via t-mobile.nl/my"

Vandaag dus mijn prepaid kaartje opgewaardeerd met 10 euro via t-mobile.nl (ideal) en netjes bericht gekregen dat mijn beltegoed met 10 euro is gestegen. Er lijkt echter geen spoor te zijn van het actie tegoed. Bellen/Sms'en gaat ook gewoon van het normale beltegoed af. Zie ik iets over het hoofd, of is er iets mis gegaan met deze actie?

3 reacties

Hallo allen,

Afgelopen vrijdag heb ik een sms'je gekregen van T-Mobile met daarin de volgende tekst:
"Trouwe klanten actie! Waardeer binnen 4 dgn op met 10 euro en krijg eenmalig 10 euro kado geldig voor 14 dagen. Geen acties via sms? Afmelden via t-mobile.nl/my"

Vandaag dus mijn prepaid kaartje opgewaardeerd met 10 euro via t-mobile.nl (ideal) en netjes bericht gekregen dat mijn beltegoed met 10 euro is gestegen. Er lijkt echter geen spoor te zijn van het actie tegoed. Bellen/Sms'en gaat ook gewoon van het normale beltegoed af. Zie ik iets over het hoofd, of is er iets mis gegaan met deze actie?



Ik heb ook van die actie gebruik gemaakt volgens mij is het alleen te gebruiken naar andere t mobile nummers,
Inmiddels twee smsjes gekregen van T-Mobile. Eentje met een suprise code en de ander met een bevestiging van de trouwe klanten actie. Er lijkt dus wat vertraging in te zitten. (ongeveer een dag)

Probleem lijkt dus vanzelf opgelost te zijn.
Reputatie 5
@Veldje1234 wat fijn om te lezen dat het is opgelost! Veel plezier met je gratis tegoed. 🙂

Reageer