Beantwoord

Tweede 06 nummer saldo achterhalen

• 24 mei 2017
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Hoe kom ik bij mijn tweede (06) telefoonnummer om het beltegoed te kontroleren?
icon

Beste antwoord door Muberra 24 mei 2017, 14:08

Hoi Wmj,

Ik zal je extra informatie geven! :D

Het antwoord van onze klantexpert Kaassausje klopt helemaal, waarvoor mijn dank. Je kunt inderdaad een tweede My T-Mobile account aanmaken. Hieronder kan je zien hoe dat precies moet.

Daarnaast kan je jouw tegoed opvragen door SALDO te sms'en naar 1144. Of je kunt bellen naar 1244 om de actuele status van jouw PrePaid tegoed te horen. Hier kan je daar meer informatie over vinden.

Als je er niet uitkomt of meer vragen hebt, dan help ik je graag verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi wmj, welkom op het klantenforum.

Voor je tweede 06-nummer kun je een tweede My T-Mobile account aanmaken. Je kunt accounts niet aan elkaar koppelen. Je kunt wel een tweede nummer toevoegen aan de T-Mobile App nadat je er een account voor hebt aangemaakt, zodat je allebei de nummers wat sneller kunt inzien.
Reputatie 4
Hoi Wmj,

Ik zal je extra informatie geven! :D

Het antwoord van onze klantexpert Kaassausje klopt helemaal, waarvoor mijn dank. Je kunt inderdaad een tweede My T-Mobile account aanmaken. Hieronder kan je zien hoe dat precies moet.

Daarnaast kan je jouw tegoed opvragen door SALDO te sms'en naar 1144. Of je kunt bellen naar 1244 om de actuele status van jouw PrePaid tegoed te horen. Hier kan je daar meer informatie over vinden.

Als je er niet uitkomt of meer vragen hebt, dan help ik je graag verder!
Thx.
Inlognaam en wachtwoord van mijn tweede account zijn me ontschoten.
Echter mijn tweede account, nummer, schijnt niet meer actueel te zijn.....te weinig gebruikt? Kan het ook niet opwaarderen.
Reputatie 4
Hi Wmj,

Dat kan gebeuren!

Als je het PrePaid nummer langer dan 6 maanden niet meer hebt gebruikt dan wordt het nummer inactief.

Is dit ook het geval, heb je het langer dan 6 maanden niet gebruikt/opgewaardeerd?

Reageer