Beantwoord

Uitgaande gesprekken blokkeren

Mijn vraag is kunt uvoor mij alleen uitgaande gesprekken blokeren zodat ik wel gebruik kan maken van internet en sms berichten ? 
icon

Beste antwoord door Bram 3 mei 2014, 14:03

@mili77

Ik heb een blokkade toegevoegd op alle uitgaande gesprekken. Je kunt nu alleen nog internetten en smsen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
@mili77

Ik heb een blokkade toegevoegd op alle uitgaande gesprekken. Je kunt nu alleen nog internetten en smsen.
Net heb ik geprobeerd sms bericht te verzenden maar dat lukt niet  bij bellen naar 1244 krijg te horen nummer is niet in gebruik,uitgande gesprekken zijn geblokeerd dat is goed 
Reputatie 6
Badge +16
@mili77

Ik heb zojuist je instellingen gecontroleerd en een reset uitgevoerd. Je zou nu moeten kunnen sms'en maar niet bellen. Zou je kunnen aangeven wat je precies als melding kreeg toen je een sms wilde sturen?

Laat ons weten of het nu wel werkt.
Melding  Kan bericht niet verzenden ! Telefoon nokia N95 andere telefoon heb ik ook geprobeerd krijg zelfde mellding 
Reputatie 5
@mili77 Bij een blokkade op 'alle uitgaande gesprekken' wordt ook sms geblokkeerd. Het is niet mogelijk om uitgaande gesprekken los van uitgaande sms'jes te blokkeren. Wil je dat ik de blokkade weer ophef?
Ik krijg bij uitgaande gesprekken en smsjes te horen dat ik uitgaande gesprekken heb geblokkeerd.
Nooit gedaan en snap er niks van.
Zit nu in het buitenland

Reageer