Beantwoord

Uitzetten sms reclame berichten van t-mobile

• 26 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 1830 Bekeken

Ik wil graag geen sms reclame berichten meer ontvangen van t-mobile

Dit is een herhaling van:
https://community.t-mobile.nl/overige-diensten-en-services-403/sms-reclame-t-mobile-stopzetten-137361
https://community.t-mobile.nl/overige-diensten-en-services-403/sms-berichten-van-t-mobile-uitzetten-125220

en een aantal anderen, waar telkens een medewerker de sms berichten heeft uitgezet, met de uitleg dat in de toekomst klanten dit zelf zouden moeten kunnen doen.

Er is nog steeds geen antwoord in de FAQ die gelinkt wordt over sms reclame berichten uit zetten. Ook google search heeft niet tot een duidelijk antwoord geleidt. De guides die ik tot nu toe gevolgd hem om sms reclame berichten uit te zetten hebben niet gewerkt. Waarom gaat T-mobile zo met haar klanten om?
icon

Beste antwoord door Hajar 28 oktober 2018, 11:51

Hi Matgeur,

ik geef je graag meer duidelijkheid. Het topic wat je aanhaalt is 7 jaar oud en kun je tegenwoordig de sms'jes wel zelf uitzetten. Als je naar My T-Mobile gaat en dan Gegevens & Instellingen. privacy instellingen dan kun je zelf aangeven wat je wel of niet wilt ontvangen. Ik heb voor nu de commerciële sms'jes uitgezet zodat je zelf niet meer hoeft te doen.

Hopelijk ben je tevreden met deze oplossing! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Matgeur,

ik geef je graag meer duidelijkheid. Het topic wat je aanhaalt is 7 jaar oud en kun je tegenwoordig de sms'jes wel zelf uitzetten. Als je naar My T-Mobile gaat en dan Gegevens & Instellingen. privacy instellingen dan kun je zelf aangeven wat je wel of niet wilt ontvangen. Ik heb voor nu de commerciële sms'jes uitgezet zodat je zelf niet meer hoeft te doen.

Hopelijk ben je tevreden met deze oplossing! 🙂
Hallo Hajar,

allereerst apprecieer ik deze toon niet. Ik stel een normale vraag, ik verwacht redelijk antwoord te krijgen door een t-mobile representative. Dit is niet een vraag van 7 jaar oud, zoals extreem makkelijke te zien in is in de side bar van deze pagina, met gerelateerde vragen die 3 jaar oud, 2 jaar oud etc. zijn, die steeds hetzelfde antwoord hebben.

ook heeft de (hopelijk up to date) FAQ die gelinkt wordt op deze site niet de informatie er in staan dat de spam uit te zetten is. Dit is dus ook onduidelijk.

Ik vond het tot nu toe niet nodig om te reageren omdat ik verwacht had dat u inderdaad de spam uit had gezet. Nu krijg ik vandaag weer spam binnen. Zelfs dat is dus niet gelukt. Hoe verwacht u, en T-mobile in het algemeen, dat mensen op deze manier klant van T-mobile zouden willen zijn?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Matgeur,

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Dat was zeker niet de bedoeling. Wat ik wel bedoelde is dat de informatie in die topics niet meer up to date is. Die topics zijn aangemaakt door klanten dus zijn geen faq's van ons.

Je geeft aan dat je weer spam binnen had. Om wat voor spam gaat het? Zou je daar een screenshot van kunnen maken en met ons delen? Op die manier kunnen we achterhalen wat er precies mis gaat en lossen we het voor je op. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hallo Hajar,

Nog even mijn excuses voor mijn reactie vorige keer, Ik was best gefrustreerd over deze berichten van T-mobile, maar dat is geen reden om tegen u uit te vallen. U doet natuurlijk gewoon uw baan, en van wat ik zie doet u het goed. Het gaat mij om dit bericht wat ik gister binnen kreeg:

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Matgeur,

Bedankt voor je aardige berichtje! Soms kunnen dingen anders overkomen dan we ze bedoelen, maar het is oké hoor!

Hajar heeft de smsjes vanuit ons uitgeschakeld, dus deze zou je na haar berchtje niet meer hebben moeten ontvangen. Wil je aan de bel trekken als je ze tóch weer ontvangt? Dat zou namelijk betekenen dat er iets niet goed gaat - maar ik ga er nu dus vanuit dat het helemaal is opgelost. :D

Laat het ons gerust weten als je in de toekomst nog meer vragen hebt. We helpen je er graag mee!
Ik kreeg daarstraks dit bericht toch weer:

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Matgeur,

Hier is inderdaad iets verkeerd gegaan en dit is ook aangekaart bij de collega's die dit op hebben gezet. Sorry voor het bericht! Ik verwacht dat dit in de toekomst gewoon goed gaat en de blokkades gewoon hun werk doen!

Reageer