Beantwoord

Unit S bundel toegevoegd, maar bundel niet ontvangen

• 29 juli 2020
  • 3 reacties
  • 340 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste heer, mevrouw,

Ongeveer 1 uur geleden heb ik de Unit S (110 Units, €4,95 p/m) toegevoegd en bij de vraag of ik dit met ideal of met mijn prepaid tegoed wilde betalen, heb ik ‘tegoed’ geselecteerd.

De site liep een paar minuten vast en toen hij het weer deed, zag ik dat er geen bundel was toegevoegd. Ik ging ervan uit dat er wat mislukt was en wilde dezelfde bundel weer toevoegen, maar merkte toen dat de kosten van de Unit S wel van mijn tegoed waren afgeschreven. Eerst was mijn tegoed namelijk ongeveer €22 en na de mislukte poging om de Unit S toe te voegen, was mijn tegoed rond de €17.

Ik heb toen de bundel “Internet betalen per MB” geselecteerd, omdat ik op dat moment snel een bericht moest versturen en heb niet nogmaals de Unit S toegevoegd, omdat ik bang was dat er weer iets fout zou gaan.

Mij vraag is of deze fout hersteld kan worden?

In afwachting van uw reactie.

Vriendelijke groet.

H.Karim

icon

Beste antwoord door Hajar 29 juli 2020, 14:41

Hi @Husnia 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je de bundel hebt proberen te activeren, maar dat die nog niet is toegevoegd. Ik heb daarom de kosten vergoed en extra tegoed toegevoegd. Als je op My T-Mobile kijkt dan zul je zien dat je weer extra tegoed hebt om de bundel te activeren.

Laat je even weten of het nu wel goed gaat?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Husnia 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je de bundel hebt proberen te activeren, maar dat die nog niet is toegevoegd. Ik heb daarom de kosten vergoed en extra tegoed toegevoegd. Als je op My T-Mobile kijkt dan zul je zien dat je weer extra tegoed hebt om de bundel te activeren.

Laat je even weten of het nu wel goed gaat?

Hi @Hajar 

Bedankt voor de snelle reactie en hulp! Het is gelukt om de bundel te activeren.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer