Beantwoord

Unlimited Data bundel in buitenland niet te activeren

• 28 juli 2020
  • 3 reacties
  • 389 Bekeken

Hoi,

Ik probeer vanuit het buitenland de dagbundel (1084MB data in EU voor €2,95) te activeren maar de optie is niet beschikbaar. Ook via SMS lukt het niet. Vanuit Nederland vorige week geen probleem. Een kleine bundel (300MB voor €4,95) werkt wel. 

Kan iemand me hierbij helpen?

Gr,

Frank

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 juli 2020, 22:08

Hallo @Frank_75 

De unlimited bundel voor een dag of weekend is alleen voor in Nederland en niet voor in het buitenland.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Frank_75 

De unlimited bundel voor een dag of weekend is alleen voor in Nederland en niet voor in het buitenland.

Ik had inderdaad begrepen dat unlimited alleen geldt in NL; volgens de site (https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels) geldt echter ook:

Kan ik deze bundel ook in de EU gebruiken?

De Unlimited Data bundels zijn alleen in Nederland onbeperkt. In de EU kan je met de Unlimited Data Vandaag bundel 1084 MB internetten, met de Unlimited Data Weekend bundel is dat 1,85 GB.

Mijn probleem is dat deze bundel dus niet te selecteren is via website of app en via SMS een melding geeft dat deze niet beschikbaar is. Behoorlijke tegenvaller want juist hiervoor had ik behoorlijk wat prepaid tegoed opgeladen. Er staat nergens vermeld dat de bundel niet in het buitenland geactiveerd kan worden...

Reputatie 7
Badge +17

dat is denk ik ook het geval dat de unlimited bundel niet in het buitenland geactiveerd kan worden.

Reageer