Beantwoord

unlimited data vandaag

  • 2 december 2019
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Ik heb zojuist via de my T-Mobile app een bundel gekocht.
Op 02-12-2019 00:02 uur.
Het gaat om de unlimited data vandaag bundel.
Hierbij is helaas iets verkeerd gegaan. De bundel is wel geactiveerd, echter tot mijn verbazing voor de periode tot en met 
01-12-2019 23:59 uur.
Terwijl op het moment dat ik de bundel kocht het al 02-12-2019 was. Ook de sms die ik ter bevestiging heb ontvangen was op 02-12-2019.
Wat kan ik het beste doen om dit opgelost te krijgen?

 

icon

Beste antwoord door Hajar 2 december 2019, 14:50

Hi @SanderB1988 

Ik kan niet verklaren waar het mis is gegaan, ik zie namelijk ook geen actieve bundel. Maar om je tegemoet te komen heb ik MB’s toegevoegd aan je tegoed. Je hebt hier ook een bericht van ontvangen. Ik verwacht dat het de volgende keer goed gaat bij het activeren van de bundel en het toekennen van de MB’s. 

Mocht het in de toekomst weer gebeuren, trek dan aan de bel dan zal ik dit doorzetten naar de specialisten. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @SanderB1988 

Ik kan niet verklaren waar het mis is gegaan, ik zie namelijk ook geen actieve bundel. Maar om je tegemoet te komen heb ik MB’s toegevoegd aan je tegoed. Je hebt hier ook een bericht van ontvangen. Ik verwacht dat het de volgende keer goed gaat bij het activeren van de bundel en het toekennen van de MB’s. 

Mocht het in de toekomst weer gebeuren, trek dan aan de bel dan zal ik dit doorzetten naar de specialisten. 

Ik heb gister unlimit data voor een dag gekocht ivm dat ik gister de hele avond weg was en google maps en meer internet nodig had.

Dus snel even gekocht en internet uitgezet, geen verbetering had net zo goed niks kunnen kopen en zonder gb kunnen doen. Google maps deed het niet en internet opende ook helemaal niet. Het internet deed het nog slechter als voor dat ik de unlimited data kocht. Vind het onzin dat ik nu dus 3.50 extra betaal voor "unlimited data" die dus niet eens heeft gewerkt!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @pantheraoo 

Ik zie dat je Unlimited data for a day bundel nog actief is en dat er ook 549 MB’s zijn verbruikt. Werkt je bundel nu naar behoren?

Reageer