Beantwoord

Unlimited Data werkt niet 24 uur, voorheen wel

• 4 september 2019
  • 3 reacties
  • 735 Bekeken

Mijn data bundel was op. Dus ik dacht ik neem de laatste 24 uur nog een Unlimited Data voor een dag. Dit deed ik gisteren rond 22.14 uur. Zodat ik tot de volgende dag 22.14 onbeperkt internet zou hebben. Dat was altijd het geval. Zodra je betaald, ging deze 24 uur in. Nu kijk ik weer. Is het onbeperkt internet al opgeheven.. aangezien ik het internet toch nodig heb vandaag, heb ik nogmaals opgewaardeerd. Maar ik vind dit erg zonde en onduidelijk aangegeven.. Zou ik van gisteren om die onnodige 2 uur mijn geld terug kunnen krijgen op mijn tegoed. Want ik had gister avond verwacht dat deze 24 uur zou werken..

Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Gioia 6 september 2019, 13:49

Hoi @cocochanel_NK,

We hebben een tijd geleden een aantal aanpassingen gedaan in onze PrePaid bundels waaronder in de Unlimited Data Vandaag. De bundel is geldig tot 23:59 op de dag van aanschaf - handig om te weten voor de volgende keer. Eindigt je nummer op 111? Ik probeer de €3,- voor deze keer te vergoeden maar ik zie dat dit nummer niet meer actief is bij ons. Ben je wellicht overgestapt naar een andere provider? Als het gaat om een ander nummer wil je deze dan in je profiel aanpassen en invullen bij 'T-Mobile Thuis Klantnummer'. Geen zorgen, dit is enkel voor ons zichtbaar!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Zo een bundel werkt tot 23.59 uur, op de dag van de aanschaf, dat staat er trouwens ook gewoon bij.
Dit is dus gewoon eigen fout geweest helaas.

Maar misschien heb je geluk en krijg je de 3 euro wel terug van een moderator 😉
Hoi. Ik maak er niet vaak gebruik van. Ik heb hierboven ook uitgelegd dat op momenten dat ik het nam, het 24 uur werkte. Daar ging ik dus ook vanuit.. anders had ik het natuurlijk niet gedaan. Hadden ze wel een melding van kunnen maken
Reputatie 2
Badge +1
Hoi @cocochanel_NK,

We hebben een tijd geleden een aantal aanpassingen gedaan in onze PrePaid bundels waaronder in de Unlimited Data Vandaag. De bundel is geldig tot 23:59 op de dag van aanschaf - handig om te weten voor de volgende keer. Eindigt je nummer op 111? Ik probeer de €3,- voor deze keer te vergoeden maar ik zie dat dit nummer niet meer actief is bij ons. Ben je wellicht overgestapt naar een andere provider? Als het gaat om een ander nummer wil je deze dan in je profiel aanpassen en invullen bij 'T-Mobile Thuis Klantnummer'. Geen zorgen, dit is enkel voor ons zichtbaar!

Reageer