Beantwoord

Unlimited for a day ook voor prepaid?

• 9 december 2018
  • 5 reacties
  • 608 Bekeken

Beste lezers,

Aangezien ik binnenkort op reis ga en lang onderweg ben, wil ik graag zowel voor de heen- als terugreis unlimited for a day aanschaffen. Ik vraag me nu af: is dat ook mogelijk als je een prepaid hebt?
icon

Beste antwoord door Seccie 9 december 2018, 12:55

Hoi @Joris Nierop,

Voor pre-paid klanten zijn er de volgende Pre-paid bundels beschikbaar. Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Joris Nierop,

Voor pre-paid klanten zijn er de volgende Pre-paid bundels beschikbaar. Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Joris Nierop,

Dus je kan enkel een aanvullende bundel op je prepaid toevoegen? Dus de unlimited data voor 1 dag is niet beschikbaar voor de prepaid?

Jazeker wel! Kijk maar helemaal onderaan de prepaid bundels pagina. Let wel op dat de bundel alleen in NL unlimited is en in de EU alleen 650 Mb. En bedenk ook dat de bundel altijd om 23:59 afloopt, ook al koop je m om 22:00 bijvoorbeeld.

Hoi @Joris Nierop,

Dus je kan enkel een aanvullende bundel op je prepaid toevoegen? Dus de unlimited data voor 1 dag is niet beschikbaar voor de prepaid?
Jazeker wel! Kijk maar helemaal onderaan de prepaid bundels pagina. Let wel op dat de bundel alleen in NL unlimited is en in de EU alleen 650 Mb. En bedenk ook dat de bundel altijd om 23:59 afloopt, ook al koop je m om 22:00 bijvoorbeeld.

Helemaal top Folkert en Seccie. Super bedankt!
Reputatie 7
Badge +18
Ik wens je een goede reis @Joris Nierop
Hoi @Joris Nierop,

Reageer