Beantwoord

Unlimited naar Pre Paid

• 4 maart 2021
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Mijn unlimited is al een jaar over de einddatum heen en heb nu gevraagd er per 7 maart een pre paid van te maken. Aan de telefoon geholpen en zou gebeuren. Maar zie er in mijn account niks van terug. Krijg ik daarvan geen bevestiging? Jan

icon

Beste antwoord door janjannus 4 maart 2021, 23:03

Oeps…..foutje….  ik heb wel degelijk netjes een bestigings mailtje gekregen van Tmobile klantenservice. Alleen die had ik heeeel goed opgeborgen in een apart mapje. Een mens kan ook té secuur handelen? hihi Excuus T-mobile als ik jullie heb geschoffeerd. Ben na 3 jaar mobiel unlimited nu heel blij en tevrejen met m'n Tmobile vast/thuis. Dus ik ben gewoon klant gebleven hoor. Jan

Bekijk origineel

2 reacties

Oeps…..foutje….  ik heb wel degelijk netjes een bestigings mailtje gekregen van Tmobile klantenservice. Alleen die had ik heeeel goed opgeborgen in een apart mapje. Een mens kan ook té secuur handelen? hihi Excuus T-mobile als ik jullie heb geschoffeerd. Ben na 3 jaar mobiel unlimited nu heel blij en tevrejen met m'n Tmobile vast/thuis. Dus ik ben gewoon klant gebleven hoor. Jan

Reputatie 7
Badge +20

Hahahaha @janjannus  Volgens mij heb jij niemand geschoffeerd 😅

Ik verstop mijn mails ook altijd in mapjes en soms is het dan nog flink zoeken😎
Fijn dat het is goed is afgelopen en je het even laat weten.

Dat zouden er meer moeten doen! 🤣👍🏻
Groetjes! En fijn dat je nog klant bent

Reageer