Beantwoord

Unlimited voor een dag prepaid niet bijgeschreven

  • 21 juli 2020
  • 2 reacties
  • 265 Bekeken

Goedemorgen!

Zojuist heb ik unlimited data voor een dag prepaid betaald via prepaid tegoed, maar zowel het bedrag is niet afgeschreven als de data niet bijgeschreven. Vervolgens heb ik via ideal dezelfde bundel betaald, de afschrijving van mijn rekening is wel gelukt, maar de bundel is niet op mijn account bijgeschreven.

Ik heb dus wel betaald, maar geen bundel.

Zouden jullie of het bedrag willen terugstorten of de bundel wel willen toevoegen. (1x een unlimited data voor een dag prepaid).

(Ik heb geprobeerd een screenshot te maken vd betaling, maar de app laat dat niet toe vanwege beveiligingsredenen).

Bedankt!

Groeten, Nel

icon

Beste antwoord door Hajar 21 juli 2020, 10:39

Hi @NibsXD 

Bedankt voor het delen van deze melding. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze specialisten zijn bezig om het op te lossen. We zullen in dit topic alle updates delen dus houdt het goed in de gaten. Dit topic gaat op slot om het overzichtelijk te houden.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @NibsXD 

Er lijkt een vertraging te zijn met het activeren van de bundels volgens de reactie van een moderator. De technische dienst is hiervan op de hoogte en zoekt naar een oplossing.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NibsXD 

Bedankt voor het delen van deze melding. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze specialisten zijn bezig om het op te lossen. We zullen in dit topic alle updates delen dus houdt het goed in de gaten. Dit topic gaat op slot om het overzichtelijk te houden.