Beantwoord

vanmorgen prepaid combi L aangeschaft en pas in de avond bevestiging gekregen nu 3x afgeschreven

• 26 januari 2020
  • 5 reacties
  • 334 Bekeken

Goedeavond,

vanmorgen heb ik een prepaid combi L bundel besteld maar kreeg in de avond pas de bevestiging,nu blijkbaar 3 x afsgeschreven en ik heb genoeg aan 1 bundel.

met vriendelijke groet,

Mark

icon

Beste antwoord door David 27 januari 2020, 14:11

Hey Mark,

We kampen inderdaad met wat problemen met het activeren van bundels. Hier wordt op dit moment al aan gewerkt en ik wil hier voor jou ook graag een case voor aanmaken. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het telefoon- en klantnummer kunnen sturen waar het om gaat? Daarnaast heb ik ook nog de betalingskenmerken van de betalingen nodig en het rekeningnummer van de betaalrekening die je hebt gebruikt. Deze gegevens kan ik dan doorsturen naar mijn collega's die dit probleem aan het oplossen zijn.

Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hey Mark,

We kampen inderdaad met wat problemen met het activeren van bundels. Hier wordt op dit moment al aan gewerkt en ik wil hier voor jou ook graag een case voor aanmaken. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het telefoon- en klantnummer kunnen sturen waar het om gaat? Daarnaast heb ik ook nog de betalingskenmerken van de betalingen nodig en het rekeningnummer van de betaalrekening die je hebt gebruikt. Deze gegevens kan ik dan doorsturen naar mijn collega's die dit probleem aan het oplossen zijn.

Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet!

Het gaat om een prepaid tel nr [Telefoonnummer verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!] en is betaald met prepaidtegoed

Reputatie 6
Badge +4

Hi @markhies74 

Geen zorgen, dit gaan we oplossen! Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling en mijn collega’s zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor jou recht te zetten! Als ik je op dit moment nog ergens anders mee kan helpen, laat je het mij dan weten? Ik help je graag! :grinning:

Evy,

weet jij al iets meer over hoe en wat?

groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @markhies74 

Ik zie dat ze nog bezig zijn met je case. Ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt. Excuses voor het ongemak!

Reageer