Veelgestelde vragen over PrePaid en PrePaid Bundels

Reputatie 6
Omdat veel vragen opnieuw gesteld worden en we het graag zo eenvoudig mogelijk willen maken voor je, hebben we de meestgestelde vragen voor PrePaid en de PrePaid bundels hier voor je verzameld. Je kunt op de vraag klikken en dan laten wij je een uitleg en oplossing zien!

1. Ik probeer een bundel te activeren door een sms’ je te sturen naar 4000, dit gaat niet goed.

2. Ik wil overstappen naar PrePaid Voordeel, wat houdt dit eigenlijk in?

3. Mijn tegoed neemt af zonder dat ik iets doe! Nu kan ik geen bundel activeren. Wat is er aan de hand?

4. https:// "https://forum.t-mobile.nl/tariefplannen-and-prepaid-bundels-353/veelgestelde-vragen-over-prepaid-prepaid-bundels-217331/#post1102893"
5. Ik krijg een sms'je dat mijn tegoed uit de bundel is verbruikt, maar de 30 dagen zijn nog niet voorbij! Wat kan ik nu doen?

6. Ik gebruik een BlackBerry en mijn antwoord/vraag staat er niet bij

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Ik probeer een bundel te activeren door een sms’ je te sturen naar 4000, dit gaat niet goed.

Controleer of je voldoende tegoed hebt om de bundel te betalen. Wanneer dit zo is kun je op deze pagina controleren of je de juiste tekst in de sms hebt gezet. De bundels activeer je door de juiste activatiecode te sturen naar 4000 of via jouw My T-Mobile pagina.
Zodra je voldoende tegoed hebt en het juiste hebt ge-sms’t en je nog problemen hebt, kun je hiervoor een bericht achterlaten op het Forum. Wij kijken dit dan voor je na en helpen je met het activeren van de bundel.

Terug naar het overzicht
Reputatie 6
Ik wil overstappen naar PrePaid Voordeel, wat houdt dit eigenlijk in?

Het nieuwe tariefplan heeft goedkopere tarieven en wanneer je met € 50,- of meer hebt opgewaardeerd krijg je zelfs 50% korting hierop! De gratis minuten en sms'jes zijn geen onderdeel van dit tariefplan. Je kunt ook niet terug naar het 'oude' tariefplan omdat dit niet meer aangeboden wordt. Je kunt natuurlijk wel een sms-bundel activeren. Een overzicht van de kosten bij PrePaid Voordeel (50%) kun je op de speciale PrePaid Voordeel website hierover vinden. Een compleet overzicht van de tarieven kun je in de prijslijst terugvinden.

Terug naar het overzicht
Reputatie 6
Mijn tegoed neemt af zonder dat ik iets doe! Nu kan ik geen bundel activeren. Wat is er aan de hand?

Veel toestellen tegenwoordig maken, zodra er geen verbinding is met een WiFi punt, automatisch verbinding met het internet om te controleren op berichten/updates enz. Wanneer je geen actieve bundel hebt voor datagebruik en je opwaardeert om dit later te activeren kan het toestel in de tussenliggende tijd een betaalde verbinding maken met het mobiele netwerk. Hierdoor kan het tegoed lager worden dan je nodig hebt om de bundel te activeren. Je kunt het volgende doen:
Zet de 'mobiele dataverbinding' uit in het toestel. (dit varieert per toestel, je kunt de handleiding bekijken
hiervoor). De handleidingen van toestellen die je bij T-Mobile hebt gekocht staan digitaal in onze toestelhulp onder handleiding bij jouw toestel.

Een sms' je sturen naar 4000 om de bundel die je wil gebruiken te activeren.
Zodra je een bevestigingsberichtje hebt ontvangen kun je de 'mobiele dataverbinding' weer activeren. Nu zullen de kosten van mobiel data/internetgebruik met de door jou geactiveerde bundel worden verrekend.
Je kunt in dit topic eenvoudig terugvinden welke sms-codes je kunt gebruiken om een bundel te activeren.

Terug naar het overzicht
Reputatie 6
Hoe kan ik een bundel activeren en hoe kan ik een herhaling stopzetten?

Je kunt eenvoudig de bundels activeren via jouw My T-Mobile pagina of door een sms' je te sturen naar 4000. Welke tekst je moet sturen om de juiste bundel te activeren kun je terugvinden op de speciale bundelinformatie pagina op onze website. De bundels die je activeert, herhalen zich automatisch nadat de termijn is verstreken. Hiervoor zijn wel een aantal 'regeltjes' :

• Er moet voldoende tegoed aanwezig zijn om de bundel opnieuw te kunnen activeren. Tegoed dat je van ons hebt gekregen via een actie of door registratie, zogenaamd promotioneel tegoed, kun je niet gebruiken om een bundel (opnieuw) te activeren.
• Je hebt niet tijdens de looptijd van de bundel, deze door middel van een sms' je gedeactiveerd of dit via jouw My T-Mobile pagina aangegeven. Je kunt dan natuurlijk de bundel wel opnieuw activeren zodra de huidige is verlopen.

Terug naar het overzicht
Reputatie 6
Ik krijg een sms'je dat mijn tegoed uit de bundel is verbruikt, maar de 30 dagen zijn nog niet voorbij! Wat kan ik nu doen?

Je ontvangt het sms'je als waarschuwing dat jouw tegoed van de bundel is verbruikt en je dan tegen het normale tarief gebruik maakt van de diensten (sms/bellen/data) Je kunt dan opnieuw de bundel activeren door een sms'je te sturen naar 4000 met de activeringscode voor de bundel die je wil aanschaffen. Een overzicht van deze codes kun je op de speciale overzichtspagina vinden voor prepaid bundels. Zodra de nieuwe bundel is geactiveerd worden de kosten voor de diensten met de actieve bundel verrekend.

Terug naar het overzicht
Reputatie 6
Ik gebruik een BlackBerry en mijn antwoord/vraag staat er niet bij

Ook voor BlackBerry PrePaid is er een lijst met veelgestelde vragen (FAQ's) deze kun je hier vinden.

Terug naar het overzicht