Beantwoord

Verandering Prepaid

• 23 februari 2016
  • 13 reacties
  • 331 Bekeken

Wat is de rede dat mijn prepaid opeens ophoudt, dus dat ik een andere prepaid krijg en als dit me niet aanstaat ik mij maar naar een andere provider moet gaan??:@
icon

Beste antwoord door Amy 24 februari 2016, 09:59

Hey ChajaZahradnik,

Goed dat je hier een topic over start. Door de jaren heen zijn er door T-Mobile verschillende PrePaid tariefplannen geïntroduceerd. Om het aanbod overzichtelijk te houden zwaaien we een aantal van deze prijsplannen uit. Waaronder jouw prijsplan.

Klanten die gebruik maken van een van deze prijsplannen gaan automatisch over naar PrePaid Voordeel 50%. Met dit prijsplan krijg je 250MB bij iedere opwaardering, toegang tot het 4G-netwerk met maximale snelheid tot 15 Mb/ps en kun je meespelen met PrePaid Surprise.

PrePaid Voordeel is het enige tariefplan dat wij nog aanbieden. Het is niet mogelijk om op je oude tariefplan te blijven. Als je nóg voordeliger wilt bellen, sms'en of internetten kun je natuurlijk wel gebruik blijven maken van de PrePaid voordeelbundels. Zo kun je voor €9,95 1GB internet aanschaffen die 30 dagen geldig is en je zou ook weer een belbundel kunnen aanschaffen zodat je nóg goedkoper uit bent dan met de tarieven van PrePaid voordeel.

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt? 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat bedoel je met "andere prepaid"? Bedoel je het tariefplan?
Alle PrePaid tariefplannen veranderen uiteindelijk naar het "PrePaid Voordeel 50%" tariefplan. Daarmee kun je goedkoper bellen, SMSen en krijg je gratis MB's bij opwaarderen.

Wat is precies het probleem?

Groet,
Hoii,

Het probleem is dat het voor mij NIET goedkoper word, ik raak mijn onbeperkt internet voor een 10tje per maand kwijt. Heb deze prepaid al minstens 3 jaar en was er erg blij mee
Reputatie 5
Badge +17
Hoii,

Het probleem is dat het voor mij NIET goedkoper word, ik raak mijn onbeperkt internet voor een 10tje per maand kwijt. Heb deze prepaid al minstens 3 jaar en was er erg blij mee

Hoeveel data gebruik je gemiddeld per maand? Dit kun je zien met de ingebouwde datateller van je toestel.

Ik snap dat dit frustrerend is, maar ik ben bang dat overstappen niet gaat helpen.
Het komt erop neer dat als ik bij t-mobile blijf ik evenveel voor alleen mijn internet moet gaan betalen als dat ik dat nu doe voor het totaal plaatje (internet, bellen, sms).

Dus vind het erg jammer dat het op zo een manier gaat
Reputatie 5
Badge +17
Welk prepaid tarief heb/had je op dit moment?
Ik betaal nu per maand €15,- voor onbeperkt internet (€10,-) ,€5,- voor bellen en elke maand bij opwaardering van een tientje, 300 smsjes gratis
Reputatie 6
Badge +15
Hey ChajaZahradnik,

Goed dat je hier een topic over start. Door de jaren heen zijn er door T-Mobile verschillende PrePaid tariefplannen geïntroduceerd. Om het aanbod overzichtelijk te houden zwaaien we een aantal van deze prijsplannen uit. Waaronder jouw prijsplan.

Klanten die gebruik maken van een van deze prijsplannen gaan automatisch over naar PrePaid Voordeel 50%. Met dit prijsplan krijg je 250MB bij iedere opwaardering, toegang tot het 4G-netwerk met maximale snelheid tot 15 Mb/ps en kun je meespelen met PrePaid Surprise.

PrePaid Voordeel is het enige tariefplan dat wij nog aanbieden. Het is niet mogelijk om op je oude tariefplan te blijven. Als je nóg voordeliger wilt bellen, sms'en of internetten kun je natuurlijk wel gebruik blijven maken van de PrePaid voordeelbundels. Zo kun je voor €9,95 1GB internet aanschaffen die 30 dagen geldig is en je zou ook weer een belbundel kunnen aanschaffen zodat je nóg goedkoper uit bent dan met de tarieven van PrePaid voordeel.

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt? 🙂
Het komt erop neer dat als ik bij t-mobile blijf ik evenveel voor alleen mijn internet moet gaan betalen als dat ik dat nu doe voor het totaal plaatje (internet, bellen, sms).

Dus vind het erg jammer dat het op zo een manier gaat

Mijn dochters hebben ook onbeperkt internet voor 10 euro en gratis sms-jes. Het wordt dus inderdaad duurder.

Wat gebeurt er als de internetbundel van 1GB binnen 30 dagen op is? Moet er dan weer opnieuw worden opgewaardeerd? En moet je dan ook iedere maand weer een sms sturen? Is er ook een ander alternatief bijv. sim only? Dan bedoel ik dus dat de kosten niet hoger worden dan 15 euro per maand en daarbinnen 'onbeperkt' internet, sms en bellen? (Deze vragen zijn voor T-mobile)
Reputatie 7
Badge +20
Hey Katje8acht,

Goed dat je hier even navraag over doet!

Als de internetbundel van 1 GB op is voor de 30 dagen verstreken zijn, dan moet er inderdaad opnieuw opgewaardeerd worden voor een nieuwe bundel. Je hoeft niet elke maand te SMS'en, want de internetbundel wordt automatisch verlengd, mits er genoeg beltegoed op het nummer staat.

Hierbij kom je uit op een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement. In het startabonnement zit onbeperkt SMS'en (in Nederland + EU) en internet op basissnelheid (64 kbps) inbegrepen en daar betaal je €10,- voor. Een onbeperkte belbundel kost op dit moment €8,-, daarmee kom je dus op een totaal van €18,- en dit abonnement kun je zelf maandelijks bijstellen.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan even weten, we helpen je er graag verder mee! 🙂
Hey Katje8acht,

Goed dat je hier even navraag over doet!

Als de internetbundel van 1 GB op is voor de 30 dagen verstreken zijn, dan moet er inderdaad opnieuw opgewaardeerd worden voor een nieuwe bundel. Je hoeft niet elke maand te SMS'en, want de internetbundel wordt automatisch verlengd, mits er genoeg beltegoed op het nummer staat.

Hierbij kom je uit op een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement. In het startabonnement zit onbeperkt SMS'en (in Nederland + EU) en internet op basissnelheid (64 kbps) inbegrepen en daar betaal je €10,- voor. Een onbeperkte belbundel kost op dit moment €8,-, daarmee kom je dus op een totaal van €18,- en dit abonnement kun je zelf maandelijks bijstellen.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan even weten, we helpen je er graag verder mee! :)

Vind het jammer dat het dus hoe dan ook duurder gaat worden. Al vele jaren klant bij T-mobile maar nu toch maar eens verdiepen in andere providers.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Katje8acht,

Ik zou het natuurlijk heel jammer vinden als je ons gaat verlaten! Is het misschien een idee dat mijn collega van de verkoopafdeling je belt zodat je samen kunt kijken naar jouw wensen voor een Sim Only abonnement? Hij kan je dan persoonlijk advies geven en een aanbod. Als je interesse hebt, dan hoor ik graag op welke werkdag je het beste bereikbaar bent.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
de nieuwe manier van prepaid internetten is kut! ik zal uitleggen waarom, het fijne aan prepaid internetten was dat ik 10 euro opwaardeerde en nooit meer dan 10 euro op kon maken, met dit 10tje beltgoed kan ik 1 maand of 10 maanden doen, mijn keus. het was zo lekker simpel, mobiel internet aan en ik heb internet. nu moet ik om de 200mb via de computer ervoor kiezen dat ik betalen per mb wil, zn kaartje kopen die maar 1 maand geldig is wil ik niet. dat is juist de reden dat ik prepaid heb, ik wil niet maandelijks een internet kaartje kopen!! anders had ik wel een abbo
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kanoenisleuk,

Jammer dat je onze nieuwe manier van PrePaid Internet inschakelen minder leuk vindt! We hebben deze grens nu ingesteld op 200 MB. Jij hield hier eerst €10,- beltegoed voor aan. We merkten dat er veel klanten waren die zich niet bewust waren van hun dataverbruik en dus te veel beltegoed verbruikten, zonder dat te weten. We gaan er nog naar kijken of hier misschien nog wat aan te doen is, zodat klanten zelf kunnen kiezen. Ik kan echter niet garanderen dat dit er op korte termijn komt. We zullen het in ieder geval in dit topic delen als er nieuws is.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over dit onderwerp én je op een heel oud topic reageert, gaat dit topic op slot. Verdere vragen kun je in het algemene topic stellen.