Beantwoord

Verbinding met 1244 na drie seconden verbroken

• 1 januari 2017
  • 7 reacties
  • 231 Bekeken

Mijn verbinding met 1244 word na 3 seconden verbroken?????
Kán dús niet opwaarderen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 11 januari 2017, 02:02

Hoi CA82R.

Amy vroeg om een privébericht. Ondanks dat het niet mogelijk is om een afbeelding in te voegen, had je natuurlijk wel de codes via een privébericht kunnen sturen. Het forum is namelijk openbaar: de hele wereld kan meelezen. Misschien is er wel iemand zo flauw om de code uit te proberen en mazzel te hebben, je weet niet hoe de koe een haas vangt. ;)

Ik heb de gegevens dan ook verwijderd uit je post, voor deze keer zal ik de codes doorsturen naar Amy. Zou je er in de toekomst wel op willen letten dat het niet is toegestaan om bepaalde zaken op het openbare forum te posten? Bij voorbaat dank. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi CA82R,

Dat is inderdaad niet handig! Heb je hiervoor wel altijd naar 1244 kunnen bellen? Gaat de telefoon alleen over of hoor je ook een boodschap als je belt? Heb je het later nog een keer geprobeerd? Kun je voor alle zekerheid eens controleren of je echt het juiste nummer hebt gebeld en niet per ongeluk bijvoorbeeld 1243? Tikfoutje kan natuurlijk gebeuren. Kun je eens jouw simkaart in een ander toestel doen en vervolgens daarmee 1244 bellen, lukt het dan wel?

Ik zie dat het nog niet is gelukt om op te waarderen, heb je het ook al eens op een andere manier geprobeerd? Je kunt namelijk ook online, via sms of via de T-Mobile Shop opwaarderen. Op deze pagina vind je alle opties. Of heb je op dit moment al een opwaardeerkaart in jouw bezit? Kun je mij dan de code sturen via een privébericht? Dan kijk ik met je mee!
Zodra ik 1244 bel word het na 3 sec. verbroken, en als ik al door kom, en de cijfers ingetoetst heb, zegt hij dat het onjuist is.
Hoop snel een oplossing te krijgen
Groeten angelique
Reputatie 6
Badge +15
Hey CA82R,

Omdat je hier al eerder een topic over bent gestart heb ik jouw reactie verplaatst naar jouw bestaande forumtopic. Wel erg onhandig dat je hier nog steeds problemen mee hebt! 😞

Heb je toevallig nog contact gehad met Thalina via een privébericht? Mocht dat niet het geval zijn zou je dan antwoord willen geven op de vragen die zij hierboven stelt? Je zou de code ook naar mij mogen sturen in een privébericht. 🙂

Ik zie je reactie graag tegemoet, we helpen je graag verder!
-weggehaald- is opwaardeer code

-weggehaald- het serie nummer
Hoi CA82R.

Amy vroeg om een privébericht. Ondanks dat het niet mogelijk is om een afbeelding in te voegen, had je natuurlijk wel de codes via een privébericht kunnen sturen. Het forum is namelijk openbaar: de hele wereld kan meelezen. Misschien is er wel iemand zo flauw om de code uit te proberen en mazzel te hebben, je weet niet hoe de koe een haas vangt. ;)

Ik heb de gegevens dan ook verwijderd uit je post, voor deze keer zal ik de codes doorsturen naar Amy. Zou je er in de toekomst wel op willen letten dat het niet is toegestaan om bepaalde zaken op het openbare forum te posten? Bij voorbaat dank. 🙂
Ik dacht dát hét één privé bericht was
Excuses ervoor
Reputatie 6
Badge +15
Hi CA82R,

Fijn dat Kaassausje even ter hulp schoot!

Bedankt voor je privébericht. Ik heb inmiddels op je gereageerd. 🙂