Beantwoord

Verbruik beltegoed prepaid

• 8 maart 2016
  • 7 reacties
  • 241 Bekeken

Ik heb sinds 1 maart een nieuw toestel. Aangezien ik een prepaid kaart heb, gebruik ik alleen internet via wifi. Daarvoor heb ik bij mijn instellingen bij mobiele netwerken de uitwisseling van mobiele gegevens en gegevens roaming uitgeschakeld. Gisteren viel me op dat mijn beltegoed lager is dan het per 1 maart was en ik heb niet gebeld of ge-smst. Waaraan is mijn tegoed nu opgegaan?
icon

Beste antwoord door Thalina 8 maart 2016, 15:51

Hoi Debby,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het navraagt, want ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken om te achterhalen wat er is gebeurd. Ik zie dat je op 5/3 rond 12:40 uur heel kort hebt gebeld naar een 06-nummer. Hiervoor is 0,15 euro afgeschreven. Dit zijn de enige kosten die je sinds 1/3 hebt gemaakt. Er zijn in ieder geval geen sms-diensten waar je gebruik van maakt.

Ik zie trouwens dat je nog 496 MB gratis tegoed hebt die geldig is tot 27-03-2016. Dit heb je ontvangen bij het opwaarderen van je beltegoed. Mooi meegenomen toch? 😉 Dus je kunt als je wilt ook tijdelijk je mobiele gegevens aanzetten en gebruikmaken van internet. Op My T-Mobile kun je je datategoed in de gaten houden.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Staan er misschien sms diensten actief?
Ik neem aan van niet, want ik heb tot nu toe alleen een sms van Whatsapp en t-mobile ontvangen. Ik ga ervan uit dat deze gratis waren.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Debby,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het navraagt, want ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken om te achterhalen wat er is gebeurd. Ik zie dat je op 5/3 rond 12:40 uur heel kort hebt gebeld naar een 06-nummer. Hiervoor is 0,15 euro afgeschreven. Dit zijn de enige kosten die je sinds 1/3 hebt gemaakt. Er zijn in ieder geval geen sms-diensten waar je gebruik van maakt.

Ik zie trouwens dat je nog 496 MB gratis tegoed hebt die geldig is tot 27-03-2016. Dit heb je ontvangen bij het opwaarderen van je beltegoed. Mooi meegenomen toch? 😉 Dus je kunt als je wilt ook tijdelijk je mobiele gegevens aanzetten en gebruikmaken van internet. Op My T-Mobile kun je je datategoed in de gaten houden.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Hartelijk bedankt voor de reactie, ik herinner me inderdaad een broekzak gesprek. Blíjft wennen zo'n nieuwe telefoon :8
Reputatie 7
Badge +15
Hey Debby,

Van welk toestel maak je nu gebruik? 😃

Misschien kunnen we je nog wat tips geven voor het gebruik!
Ik heb een Huawei Y5 gekocht. Omdat ik natuurlijk geen abonnement heb, gekozen voor een goedkoop toestel.:D
Reputatie 7
Badge +20
Hi Debby,

Dat is een leuk toestel helemaal als die ook nog eens voordelig is. 😛 Ik wens je veel plezier met je telefoon. Mocht je ergens tegenaan lopen, let us know!

Reageer