Beantwoord

Verbruik niet duidelijk

• 30 januari 2018
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Nog maar een vraag. Ik heb sinds een paar weken prepaid met € 5,00 beltegoed + € 5,00 bonustegoed. Nu zie ik dat er van beide tegoeden wordt afgeschreven terwijl het mij logischer lijkt als eerst het bonustegoed (dat is 1 maand geldig) wordt opgenaakt/ Daarnaast valt mij op dat er wel veel afgaat (2 euro de volgende dag) terwijl ik voor mijn gevoel nauwelijks verbruik... 2,5 MB data zonder bundel en een telefoontje van 2 minuten. Kan iemand hier wat duidelijkheid over geven?
icon

Beste antwoord door Bas 31 januari 2018, 16:02

Hey wesso12,

Goed dat je bij onduidelijkheid over je verbruikstatus meteen aan de bel trekt! Ik heb het natuurlijk meteen voor je nagekeken in ons systeem. Daar zie ik dat je gebeld hebt naar een servicenummer. Dit is dan ook de reden dat het duurder is uitgevallen en waarom het niet van je promotietegoed, maar van je huidige tegoed is afgeschreven. Als je belt naar een servicenummer betaal je meestal extra bovenop je standaard kosten. Hierdoor heb je dus onbedoeld meer kosten gemaakt dan verwacht.

Verder zie ik dat er MB's in rekening zijn gebracht op het tegoed. Dit wordt dan ook per MB berekend, omdat hier een vast bedrag voor staat. Is het misschien een optie om een internetbundel aan te schaffen? Dit is vaak goedkoper! Meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina.

Ik hoop dat ik je hiermee van wat meer duidelijkheid heb voorzien. Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey wesso12,

Goed dat je bij onduidelijkheid over je verbruikstatus meteen aan de bel trekt! Ik heb het natuurlijk meteen voor je nagekeken in ons systeem. Daar zie ik dat je gebeld hebt naar een servicenummer. Dit is dan ook de reden dat het duurder is uitgevallen en waarom het niet van je promotietegoed, maar van je huidige tegoed is afgeschreven. Als je belt naar een servicenummer betaal je meestal extra bovenop je standaard kosten. Hierdoor heb je dus onbedoeld meer kosten gemaakt dan verwacht.

Verder zie ik dat er MB's in rekening zijn gebracht op het tegoed. Dit wordt dan ook per MB berekend, omdat hier een vast bedrag voor staat. Is het misschien een optie om een internetbundel aan te schaffen? Dit is vaak goedkoper! Meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina.

Ik hoop dat ik je hiermee van wat meer duidelijkheid heb voorzien. Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je graag!
Bedankt voor je antwoord voor wat betreft het servicenummer. Het blijft niet erg duidelijk waar de kosten in zitten, en omdat het beltegoed in My T-mobile niet goed wordt bijgewerkt geeft het geen goed beeld. Vanochtend had ik ineens weer 2 euro meer beltegoed.
Niet meer te veel naar kijken denk ik. :?
Reputatie 3
Badge +11
Geen probleem, Wesso12, daarvoor zitten we natuurlijk hier! 😃 Het is inderdaad vreemd dat je tegoed nu weer €2,- hoger is.. Het kan soms voorkomen dat de verbruikstatus niet juist wordt weergeven. Dat kan gebeuren als er bijvoorbeeld een abonnement is gewijzigd, omdat dit bij jou echter niet het geval is denk ik dat er sprake is geweest van een kleine storing. Zou je voor de zekerheid de My T-Mobile App een keer willen verwijderen en opnieuw installeren. Dit kan ook wel eens een oplossing bieden!

Heb je in de toekomst nou nog vragen, dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je in ieder geval een fijne dag! 😃

Reageer