Beantwoord

verbruik opvragen Prepaid Internet Stick

• 5 februari 2019
  • 1 reactie
  • 524 Bekeken

Ik ben al jaren in het bezit van een Prepaid Internet Stick van T-mobile die ik ooit aangeschaft heb voor "noodgevallen" en als ik buitenshuis wilde internetten.
OM te voorkomen dat mijn tegoed vervalt zorg ik er vor dat ik elke 5 1/2 maand de stick met de laptop één keer gebruik.
Ik kan mij tegoed terugvinden op de My T-mobile pagina maar waar kan ik terugvinden wanneer ik de stick voor het laatst gebruikt heb en wat het verbruik geweest is. Dit kan ik nergens op de site terug vinden.
Iemand die mij daarmee kan helpen.
En dan nog een tweede vraag; hoe kan ik het tegoed van de Prepaid Internet Stick opwaarderen? Wat moet ik dan kiezen?
icon

Beste antwoord door David 7 februari 2019, 16:15

Hoi @stuyfmail,

Bij PrePaid zijn inderdaad eigenlijk geen specificaties van het dataverbruik geregistreerd. Dit is eigenlijk ook een van de kenmerken van PrePaid. Bij een abonnement kun je dit wel inzien. In dit geval zal het dan echt vanuit de eigen administratie moeten worden bijgehouden. Je kunt enkel zien wat je nog aan tegoed hebt staan via My T-Mobile.

Via deze website vind je de mogelijke manieren om op te waarderen.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @stuyfmail,

Bij PrePaid zijn inderdaad eigenlijk geen specificaties van het dataverbruik geregistreerd. Dit is eigenlijk ook een van de kenmerken van PrePaid. Bij een abonnement kun je dit wel inzien. In dit geval zal het dan echt vanuit de eigen administratie moeten worden bijgehouden. Je kunt enkel zien wat je nog aan tegoed hebt staan via My T-Mobile.

Via deze website vind je de mogelijke manieren om op te waarderen.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Reageer