Helaas kun je met PrePaid geen factuur zien waar je beltegoed aan opgegaan is. Als het om data gaat, kun je vaak de ingebouwde datateller van je telefoon raadplegen.
Een T-Mobile medewerker kan verder in het systeem kijken. Ze pakken meestal dit topic binnen 24-48 uur op.
Het is natuurlijk nooit fijn om te schrikken van dat je beltegoed zo snel gaat! Ik zie dat Pilovali al heeft aangeraden om een datateller te gebruiken, je kunt ook een app hiervoor downloaden. Maar dat is natuurlijk voor in de toekomst handig. Ik begrijp dat je nu natuurlijk gewoon wilt weten waar jouw beltegoed aan op is gegaan. Ik zie dat je gisteravond een nieuwe simkaart hebt besteld. Daar is 5,09 euro voor van je beltegoed afgehaald. Was je hiervan op de hoogte? Verder zie ik namelijk geen kosten in de afgelopen maand.
Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.