Beantwoord

Verbruik PrePaid beltegoed

Waar kan ik een overzicht vinden met data, gebeld naar en de kosten van mijn gesprek?
icon

Beste antwoord door Amy 10 oktober 2015, 10:05

Hey kleinrobbenhaar,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Je maakt gebruik van een PrePaid aansluiting en het is hierbij niet mogelijk om deze gegevens in te zien. Wel kunnen wij ze voor je controleren. Mocht je ergens specifieke vragen over hebben, let me know!

Verder vind je op deze pagina de tarieven waar je gebruik van maakt. Je kunt overigens als PrePaid klant ter indicatie wel de gesprekken op jouw toestel en je datavberbruik inzien via een datateller. Bijvoorbeeld My Data Manager. Hopelijk heb je hier iets aan!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey kleinrobbenhaar,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Je maakt gebruik van een PrePaid aansluiting en het is hierbij niet mogelijk om deze gegevens in te zien. Wel kunnen wij ze voor je controleren. Mocht je ergens specifieke vragen over hebben, let me know!

Verder vind je op deze pagina de tarieven waar je gebruik van maakt. Je kunt overigens als PrePaid klant ter indicatie wel de gesprekken op jouw toestel en je datavberbruik inzien via een datateller. Bijvoorbeeld My Data Manager. Hopelijk heb je hier iets aan!
Jammer dat u deze service niet levert.Misschien een verbeterpunt.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi kleinrobbenhaar,

We zullen je idee zeker meenemen. Bedankt voor je tip en het meedenken!

Als je in de toekomst nog andere vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer