Beantwoord

Verbruik prepaid tegoed voor alarmsysteem

• 30 december 2016
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Vandaag een prepaidkaart van 15 euro gekocht voor een alarmsysteem, het systeem is nog niet compleet geinstalleerd en het tegoed is nog maar 2,30 (voordat ik 5 euro registratie tegoed ontvangen had) hoe is dit mogelijk en kan dat nagekeken worden, want zelf heb ik blijkbaar geen inzage in het verbruik.
icon

Beste antwoord door Sam- 31 december 2016, 16:28

Hoi Hermens,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Goed dat je dit navraagt hier. We voorzien je graag van meer informatie over je verbruik.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat al je beltegoed tot nu toe alleen is opgegaan aan belletjes en sms'jes. Verder zijn er geen andere zaken waar je beltegoed aan op is gegaan. Zijn er nog specifieke momenten waarop er beltegoed in mindering is gebracht, waarvan je niet weet waar dit niet aan op is gegaan? Dan kan ik je wat specifieker van informatie voorzien.

Als je andere vragen of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hermens,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Goed dat je dit navraagt hier. We voorzien je graag van meer informatie over je verbruik.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat al je beltegoed tot nu toe alleen is opgegaan aan belletjes en sms'jes. Verder zijn er geen andere zaken waar je beltegoed aan op is gegaan. Zijn er nog specifieke momenten waarop er beltegoed in mindering is gebracht, waarvan je niet weet waar dit niet aan op is gegaan? Dan kan ik je wat specifieker van informatie voorzien.

Als je andere vragen of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 😉

Reageer