Beantwoord

Verbruikstatus niet meer in te zien

ik kan sinds gisteravond mijn verbruikstatus niet meer inzien
icon

Beste antwoord door Sam- 9 mei 2017, 12:10

Hey dj suzy,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Balen dat je verbruikstatus niet beschikbaar is. Deze moet natuurlijk gewoon beschikbaar zijn, goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Ik ben gelijk gaan kijken wat er te zien is als je jouw verbruikstatus opent en ook bij mij krijg ik de gegevens niet te zien. Wat hier de oorzaak van is durf ik niet te zeggen, dus ga ik de hulp inschakelen van de experts. Ik heb dit voor je doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan hier verder naar kijken en zullen je zo snel mogelijk van een reactie of een oplossing voorzien.

We zullen het dus even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey dj suzy,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Balen dat je verbruikstatus niet beschikbaar is. Deze moet natuurlijk gewoon beschikbaar zijn, goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Ik ben gelijk gaan kijken wat er te zien is als je jouw verbruikstatus opent en ook bij mij krijg ik de gegevens niet te zien. Wat hier de oorzaak van is durf ik niet te zeggen, dus ga ik de hulp inschakelen van de experts. Ik heb dit voor je doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan hier verder naar kijken en zullen je zo snel mogelijk van een reactie of een oplossing voorzien.

We zullen het dus even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
thanks... vandaag kon ik gelukkig weer mijn verbruikersstatus inzien 😃
Reputatie 6
Badge +17
Ah super! Ik ben blij dat het inmiddels is opgelost.

Bedankt voor de update. 🙂

Tot snel weer op het forum dj suzy!

Reageer